מתוך טוויטר
מרוץ אופני שטח בקליפורניה הגיע לסיומו בצורה מחרידה, אחרי שאחד הרוכבים הותקף על ידי שור זועם שעמד על המסלול. רוכבים אחרים תיעדו את רגעי הדרמה, והסרטון הפך ויראלי.
הרוכב סיפר: "זה היה מקרה קלאסי של טעות בזיהוי. הייתי בטוח בהתחלה שזאת פרה וברגע שהוא הסתובב, הבנתי שאני בצרות", סיפר, והוסיף כי בחיים לא חש בכאבים כל כך עזים.
מארגן המרוץ מסר: "הבטיחות של הרוכבים היא הדבר שחשוב לנו יותר מכל. אמנם לא יכולנו שלא להשתעשע מהתקרית עצמה, אבל אנחנו שמחים שאף אחד לא נפצע באורח קשה. בהמשך, אנחנו נבחן את השתלשלות האירועים ונתקן את המסלול בהתאם בשביל השנה הבאה".





















למה להכפיל סרטונים? למה??