רוצים אופנוע שירחף מעל הפקקים? זה המחיר שתשלמו • צפו
בימים אלו מושק באופן מסחרי אמצעי תחבורה חדש ומרגש: אופנוע מעופף. הכלי המדהים הזה נמכר כעת ביפן, וניתן להזמין אותו במחיר של 550,000 דולר • האופנוע מגיע למהירות של 100 קמ"ש, ובעזרתו תוכלו לשכוח מהפקקים • צפו
איפה מחנים אותו?
איך שומרים עליו מפני גניבה?
גנב יכול להגיע עם נהג אופנוע אחר ואפילו אם יחנו את האופנוע על הגג, אפשר לגנוב אותו משם
אני
מרץ 14, 2023 12:08 pm
מה הטעם בדבר הזה? אם היו יכולים גם לנסוע על הכביש וגם לעקוף פקקים זה היה שווה,
אבל זה נראה שהוא לא יכול לנסוע, אז המהירות הכי גבוהה שלו היא 100 קמ"ש, לא משהו.
וחוץ מזה, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם הוא יפול באמצע הנסיעה, או יתנגש במשהו…
בוטח רק בהשם
מרץ 14, 2023 2:27 pm
זה לא אופנוע, הרוחב שלו לא מאפשר מעבר בין שני רכבים.
וחוץ מזה שמהירות התעופה שלו היא בקצב של התקדמות בפקק
מטריד!
מרץ 15, 2023 1:07 pm
עוד מעט המחיר ירד ויהיה בלאגן תאונות אוויריות יתוספו לתאונות דרכים. בטח רק למליונרים שיוכלו להרשות לעצמם את הביטוח
הטכנולוגיה הביאה יותר צרות לאנושות מאשר טובות. העיקר העולם הצבוע הזה מדבר בלי סוף על זיהום אוויר.
כל ההתנהלות הגלובלית מסוכנת לפרט.
הם שקרנים גנבים ופושעי מלחמה מהיסוד מנהיגי מדינות אנשי האו"ם עסקני עולם מליארדרים. הסררה והשליטה הדמיונית שלהם לכאורה על האנושות, עלתה להם למוח. כבר אין להם טירדת הפרנסה אז המח מתחיל להזרים רעיונות חולים מה עוד לעשות בעולם. כשהראש חולה כל הגוף סובל!!
צריך לחשב מסלול מחדש כל איש ואישה לחזור אחורה לפשוט והטוב.
אם יש אופנוע גם ככה לא עומדים בפקקים…
ממתי יש לאופנוע פקקים???
מעל מיליון וחצי שקל.
איפה מחנים אותו?
איך שומרים עליו מפני גניבה?
גנב יכול להגיע עם נהג אופנוע אחר ואפילו אם יחנו את האופנוע על הגג, אפשר לגנוב אותו משם
מה הטעם בדבר הזה? אם היו יכולים גם לנסוע על הכביש וגם לעקוף פקקים זה היה שווה,
אבל זה נראה שהוא לא יכול לנסוע, אז המהירות הכי גבוהה שלו היא 100 קמ"ש, לא משהו.
וחוץ מזה, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם הוא יפול באמצע הנסיעה, או יתנגש במשהו…
זה לא אופנוע, הרוחב שלו לא מאפשר מעבר בין שני רכבים.
וחוץ מזה שמהירות התעופה שלו היא בקצב של התקדמות בפקק
עוד מעט המחיר ירד ויהיה בלאגן תאונות אוויריות יתוספו לתאונות דרכים. בטח רק למליונרים שיוכלו להרשות לעצמם את הביטוח
הטכנולוגיה הביאה יותר צרות לאנושות מאשר טובות. העיקר העולם הצבוע הזה מדבר בלי סוף על זיהום אוויר.
כל ההתנהלות הגלובלית מסוכנת לפרט.
הם שקרנים גנבים ופושעי מלחמה מהיסוד מנהיגי מדינות אנשי האו"ם עסקני עולם מליארדרים. הסררה והשליטה הדמיונית שלהם לכאורה על האנושות, עלתה להם למוח. כבר אין להם טירדת הפרנסה אז המח מתחיל להזרים רעיונות חולים מה עוד לעשות בעולם. כשהראש חולה כל הגוף סובל!!
צריך לחשב מסלול מחדש כל איש ואישה לחזור אחורה לפשוט והטוב.
געגועים לחזור לעידן: חמור/פרד/סוס ועגלה – ובקרוב עליה לרגל עם עולות שלמים ופסחים…
יותר מידי ראש לא נכון ולא טוב
בתור התחלה זה דווקא נחמד… אבל צריך עוד לעבוד על זה – המון..
הרעש שלו כמו 10 עובדי עירייה עם מפוח 😱
המהירות שלו יותר איטית מהקולנועית של סבא שלי🤣
בקיצור, לא נראה לי שמישהו יהיה מוכן לשלם על זה את המחיר שנדרש.
גם בחינם לא יתעופף
צריך רישוי ואישור לכל ריחוף אפילו למשטרה וכוחות בטחון,
כאילו מסוק
יווווווווו איך בא לי אחד כזה!!!!!!!!😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
יוווווווו איך בא לי אחד כזה!!!!!!!!!!😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😯😯😯😯😯😯😯