במהלך מסיבת העיתונאים שערך היום (ראשון) ראש הממשלה נתניהו, הוא החליף בטעות בין הנשיא הנוכחי טראמפ לנשיא לשעבר ביידן. "אני אסיר תודה ומלא הערכה לידידנו הגדול הנשיא ביידן", אמר נתניהו. כשתוקן על ידי אחד הכתבים ציין נתניהו בחיוך: "יש הבדל מסוים"...
בן כמה אתה?
ככה אתה צוחק ומבזה אתה לא מתביש ?! ,יום אחד גם אתה תגיע לגיל הזה
לא מתאים ! תתנצל !!!!!!!
חתוך באמצע
אוגוסט 10, 2025 11:58 pm
נראה כמו תוספת של בינה מלאכותית, או קטע ישן
בן ישיבה
אוגוסט 12, 2025 2:22 pm
בא נראה עוד בן אדם ש4 ימים בשבוע הוא נמצא בחקירות שנועדו כדי לרסק את המדינה. שמא ואולי קיבל סיגר מתנה…., הדבר הכי טבעי שיתבלבל ולא יוכל להתנהל נורמלי.
תודה לשופטים שמלכו מעצמם ולנציגם שהשתלטה על המדינה הוד מעלת היועה’’מ המודחת….
גם הוא נהיה כבר סנילי…
הלוואי עלינו בגיל שלו להיות ככה ’’סנילי’’…..
בסוף גם הוא בן אדם…
עוד לא סנילי, אבל כן סימנים להדרדרות קוגניטיביות
הוא אכן נראה עייף מאוד.
בן כמה אתה?
ככה אתה צוחק ומבזה אתה לא מתביש ?! ,יום אחד גם אתה תגיע לגיל הזה
לא מתאים ! תתנצל !!!!!!!
נראה כמו תוספת של בינה מלאכותית, או קטע ישן
בא נראה עוד בן אדם ש4 ימים בשבוע הוא נמצא בחקירות שנועדו כדי לרסק את המדינה. שמא ואולי קיבל סיגר מתנה…., הדבר הכי טבעי שיתבלבל ולא יוכל להתנהל נורמלי.
תודה לשופטים שמלכו מעצמם ולנציגם שהשתלטה על המדינה הוד מעלת היועה’’מ המודחת….