הייתי רק בת 9 כשההורים שלי פרקו את הבית ועזבו אותנו, נשארתי ברחוב. פחדתי והתביישתי בו זמנית, חיכיתי שאחי הגדול יבוא וימצא לנו פתרון, אבל כל אחד היה עסוק בטראומה שלו והתמודד אחרת עם המצב. שכנה שראתה אותי בחדר מדרגות התקשרה למי שצריך ואחרי קצת זמן הכרתי את משפחת ויינר.
היום, אני יכולה לומר שזה הבית הראשון שלי. אני ואחותי הקטנה התקבלנו שם בחום טבעי, הילדים לא שאלו אותנו שאלות והפכנו להיות חלק אינטגרלי ממשפחה של 12 נפשות!
ההורים ויינר עשו בשבילי הכל, הם גדלו אותי במסירות עצומה ודאגו לכל הצרכים הפיזיים והרגשיים שלי, בזכותם התגברתי על קשיי הילדות, גדלתי לנערה עצמאית ובוגרת ורכשתי השכלה.
היום אני מאורסת לנריה, בחור טוב לב שלא הייתי זוכה להכיר אילולא המשפחה המאמצת שלי. למרות הרצון העז של משפחת ויינר אין להם את היכולת הכלכלית לדאוג לכל ההוצאות של החתונה והמצב שלנו לא פשוט!
אני מתחננת לכל מי שקורא את הסיפור שלי, החתונה בעוד שבוע וחצי ועדיין לי את הבסיס המינימלי שצריך, בבקשה תעזרו לי להתחתן כמו כולם ולזכות לראשונה לבית אוהב וחם משלי.
חיים מרדכי ויינר, אב המשפחה שגידל את בתאל, פרסם גם הוא סרטון קצר בו תיאר בקצרה את סיפור חייה מנקודת מבטו וביקש: "תחשבו כאילו מדובר בבת יחידה שלכם":
קוראים לי חיים מרדכי ויינר, אבא ל-12 ילדים ברוך ה', בן 62 וגר בבית שמש.
בתאל הגיעה לבית שלנו בגיל 9 אחרי שהבית שלהם התפרק. המשפחה כולה התפזרה, הבנות הכי קטנות הגיעו אלי וגדלו באווירה חמה ולבבית, דאגנו להן כל השנים לכל מחסורן.
היום היא בת 21 ומאורסת לנריה, בחור טוב וירא שמיים עם לב טוב, הם מתכוננים ביחד להקים בית יהודי חם.
חיתנו כבר 10 ילדים יש לנו עוד 2 בנים לחתן, העול הזה הוא לא פשוט. אנחנו יוצאים בקריאה לציבור הרחב, אנא תעזרו, החתונה בעוד 3 שבועות ועדיין אין כלום, אנא תעשו מאמצים לתרום תרומה מיוחדת כדי שהיא תתחתן כמו כולם ויהיה לה את כל צרכים המינימליים.
אנא תעזרו ותתברכו בכל טוב, שיהיה לכם כל הברכות והישועות! קחו בחשבון כל אחד כאילו מדובר בבת יחידה שלו שצריכה את כל העזרה.




















