פחות מחודשיים להסתלקותו לשמי מעלה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקללה"ה, והבוקר (שני) הושלמה מלאכת הקמת המצבה על מקום קבורת קודשו בבית החיים "זכרון מאיר" בבני ברק, בסמוך לרעייתו הרבנית מרת בת שבע אסתר ע"ה.
ל'חדשות JDN' נודע כי בעקבות כך שיום השלושים לפטירתו חל בחג הפסח האחרון, ימים בהם לא עולים לבית הקברות, הוחלט להתקין את המצבה ממש בימים אלה, דבר שהגיע לסיומו הבוקר.
את נוסח המצבה כתבו בניו הגאונים של מרן שר התורה זיע"א אשר ניסחו את זה על פי נוסח שכתב מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי בעצמו למצבתו של אביו מרן בעל ה"קהלות יעקב" זיע"א מיד לאחר פטירתו.
על גבי המצבה נחרט: "פה נגנז רבנו הגדול מרן ר' שמריהו יוסף חיים זללה"ה בן מרן ר' יעקב ישראל קניבסקי זללה"ה בעהמח"ס "דרך אמונה" והספרים: שיח השדה, נחל איתן, שונה הלכות, טעמא דקרא, שערי אמונה, ארחות יושר, קרית מלך, ברייתות, שקל הקודש, מסכתות: ציצית, תפילין, מזוזה, ספר תורה, עבדים, כותים, גרים ועוד ספרים".
עוד נחרט על גבי המצבה: "יצאה נשמתו בטהרה בפניא דמעלי שבתא בפורים דמוקפים ט"ו אדר ב' ה'תשפ"ב. תנצב"ה". יצוין כי מקום קבורתו של מרן שר התורה הפך מיד עם פטירתו למקום תפילה לאלפים ולרבבות שמגיעים מידי יום למקום להעתיר בתפילה ולהיוושע.





















