אחרי הניתוח הקריטי שעבר שרוליק קורנבליט בן הארבעה חודשים, בבוסטון שבארה"ב, קיבלו הוריו הודעה לא פשוטה.
הילד אומנם יצא מכלל סכנה לאחר הניתוח הבהול שבוצע הודות למבצע רחב היקף בו נטלו חלק עשרות עסקנים ופעילים בארץ ובארה"ב, בעצם יום השבת – אבל הוא עדיין זקוק לעבור סדרת טיפולים עדינים ורגישים בליבו, בעלות של כ-180 אלף דולרים, נוסף על העלויות של הניתוח הראשון שאותו הם עדיין לא כיסו באופן מלא.
"הציבור התגייס לעזור", אומרת אמו של שרוליק, "היתה כאן ערבות הדדית נפלאה. עם ישראל בתפארתו! ברוך ה' הילד יצא מכלל סכנה, לעת עתה, ואם הוא יעבור את כל הטיפולים, הוא יגדל כמו כל ילד רגיל בעז"ה.
לחצו כאן כדי לתרום לשרוליק התינוק ולהציל את חייו
"הרופאים אומרים שהם שבעי רצון, הם יודעים בדיוק מה הסיפור ומסבירים שאחרי שהטיפולים יסתיימו הוא יהיה ילד בריא ושלם.
"זאת בשורה מאוד מאוד חשובה שקיבלנו", היא אומרת, "אי אפשר לתאר את ההקלה העצומה שאת מרגישה שכאומרים לך שהבן שלך יהיה בריא ושלם ויוכל לחיות בעז"ה חיים ארוכים ומלאים, להקים בית ולהעמיד משפחה לתפארת.
"אבל כדי שזה יקרה אנחנו נאלצים לבקש עוד עזרה מהציבור, זה לא מספיק מה שנתנו לנו עד עכשיו. חילצנו אותו מהמצוקה המיידית, הרופאים עשו עבודה נהדרת בסייעתא דשמיא, אבל יש צורך לשמר את ההצלחה, ולבצע טיפולים חשובים מאוד שיצילו את חייו של הבן שלי".
אחד העוסקים במלאכה מוסיף: "מדובר בסכום של 180 אלף דולרים נוספים. זה לא קל לגייס את הסכום הזה, כי המשפחה כבר נתנה את כל מה שיש לה אפשרות לתת, כל החברים והקרובים כבר נתנו את חלקם בגיוס הכספים הראשון, עכשיו אנחנו באים ומבקשים לתת פעם נוספת וזה לא קל לאף אחד, כולם מתמודדים עכשיו עם מצה כלכלי לא פשוט, אבל יש כאן עניין של הצלת נפש מישראל, ואנחנו יהודים מאמינים בני מאמינים שמלתת צדקה לא מפסידים והקב"ה מחזיר לנו את הכל בכפל כפליים!".




















