הבוקר (שני) מתפרסם מכתב נדיר והיסטורי עליו חתומים למעלה ממאה רבנים הקוראים להקדיש את ימי השובבי"ם לקבוע שיעורים בהלכות טהרת המשפחה בכל בתי הכנסיות.
במכתב עליו חתומים גדולי ישראל זקן מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש בעדני, ראש ישיבת פורת יוסף הגר"מ צדקה, הראש"ל הגרש"מ עמאר, הגר"מ מאזוז, חברי מועצת חכמי התורה הגר"מ מאיה, הגר"ר אלבז והגר"ד יוסף לצד הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, הגר"א נבנצאל הגרי"ד גרוסמן, והגר"נ נוסבוים, המקובלים הגר"ד בצרי, הגר"ב שמואלי והגר"ד קוק, לצד עשרות ראשי ישיבות, כלל רבני הערים בישראל ודיינים, רבנים בעולם, רבה של איראן, רבה של פנמה, רבה של קהילת יהודי אתיופיה, רבה של קווינוס ניו יורק ועוד מבקשים הרבנים בזה הלשון בקריאתם.
"אל אחינו בית ישראל ה' עליהם יחיו.
"קרבים אנו לימי השובבי"ם אשר יסודם בהררי קודש בחיזוק הטהרה והקדושה, ימים אשר מעלתם גדולה עד למאד, על כן באנו בזאת בקריאה קדושה לכלל רבני הקהילות וגבאי בתי הכנסיות לנצל ימים אלו כראוי ולקבוע אותם לשיעורי תורה והוראה בכל אתר ואתר בחיזוק הקדושה ובהלכות הקשורות לטהרת המשפחה, להשריש הלכות אלו לעם שבשדות בכדי שידעו כיצד לנהוג בעניינים אלו, ובפרט ששומעים אנו לצערנו על כל מיני תקלות והדבר נובע מחוסר ידיעת ההלכה על בוריה וזאת מחמת שלא רבו השיעורים בנושאים אלו".
במכתב הנדיר מוסיפים גדולי ישראל "כן גם פנייתנו למוסרי השיעורים הקבועים בדף היומי ובהלכה להקדיש במהלך כל ימי השובבי"ם ולהוסיף זמן במהלך שיעוריהם להלכות הקשורים לענייני הטהרה ובכך תרבה טהרה בישראל".
"כמו"כ קוראים אנו לכלל בית ישראל לבוא ולהשתתף בשיעורים אלו ולחזק הטהרה והקדושה אשר הם יסוד היהדות כולה. ובזכות זה ישרה עלינו הקב"ה מלמעלה רוח טהרה ויגאלנו בגאולת עולמים ויצילנו מכל מיני גזירות קשות ורעות ונזכה לביאת גואל צדק מהרה אמן".
על המכתב חתומים בזה אחר עשרות ראשי ישיבות, גדולי ישראל, רבני הערים בישראל. יצוין כי מדובר במכתב נדיר, המאחד בתוכו את כלל המגזרים לקריאה חשובה זו.






















ברוך ה' שת"פ בין החרדים לציונות הדתית.
חייבים לשלב ידיים למען ה.למען עם ישראל. תורת ישראל. ארץ ישראל.
ואת הכותרת צריך לשנות ל:
"מרנן ורבנן גדולי ישראל ומועצת חכמי התורה יחד עם רבני הציונות הדתית"
חשוב ביותר, כשלא חוזרים על הלכות , ובעומס טרדות החיים, עלולים לשכוח פרטים, ה' ירחם
מכתב זה הוא שני במספר לאחר המכתב הראשון בו הופיעה חתימתם של מרנן פוסקי הדור הגר’’י יוסף שליט’’א והגרב’’צ מוצפי שליט’’א.