כמדי שנה בהגיע ימים אלו – יום השואה שמצוין החל מהערב, ובשבוע הבא ימי הזכרון והעצמאות, פושטים צוותי תקשורת וצלמים על ריכוזים חרדיים. לא, אין משהו מיוחד בציבור החרדי בימים אלו, ותמונותיו לא הופכות לפתע למרהיבות.
התקשורת שכמובן אינה חשודה באהדת הציבור החרדי, מחפשת את התמונה או את החדשה המרעישה שתעלה לכותרות, אם את בני הישיבות שביום זה עדיין מטיילים ברחבי הארץ ובכך "פוגעים בזכר הנספים", או ביחס העוברים ושבים לצפירה, לדגל, או לסמלים וטקסים אחרים, וכמובן 'תזעזע' את האוכלוסיה הכללית כנגד הציבור החרדי "חסר הרגשות". אם הם לא ימצאו תמונה כזו, הם ייצרו אותה בכוח…
מדי שנה ישנם המחזיקים עצמם לחכמים גדולים, שמחליטים להפוך ל"דוברי הציבור" ולייצג את הציבור החרדי מטעם עצמם, ואלו מפיקים 'דברי חכמה' שנזקם רב.
לכן נקרא ונאמר לכולנו, היו חכמים והיזהרו נא בדבריכם ובמעשיכם, ואל נא תשחקו לידיהם של אנשי התקשורת, כי לבסוף תגלו שפגעתם דווקא בנו.





















טלו קורה מבין עיניכם!!!!
לא משנה מה נעשה או מה לא נעשה, תמיד יהיה להם טענות עלינו.
אנחנו צריכים לנהוג על פי התורה וחס וחלילה לא על פי מה שמכתיבים לנו בתקשורת עפ"י חוקות הגויים.
אז נכון שאין שום היתר להתנהג בצורה מכוערת וללכלך מקומות ציבורים גם אם הם לא אתרי זיכרון… אך גם אין שום היתר הלכתי ללכת בחוקות הגויים ולעמוד דום בעת הצפירה.
ולכל מי שינסו להציק לו על כך כדאי שיזכור שעמדנו דום הרבה יותר מדקה, בימי הזעם של השמאלנים הארורים שהשביתו לנו את המדינה בגלל שהעזנו לחשוב על אפשרות להיפטר מפטרונותם…
הממשלה לצערנו נכנעת לתקשורת, אך אנחנו "לא נכרע ולא נשתחווה" (אגב: גם בימי מרדכי הצדיק היו כאלו שצעקו עליו שהוא משחק לידי המן הרשע…)
נכון .קידוש ה' זה ללכת בדרך התורה ולא להיכנע לרשעים ועל זה נאמר אל יבוש מפני המלעיגים.
כתבה מדויקת מאודד!!!👍👍
כתבה מדויקת מאודד!!!👍👍
ומי הסמיך אותך להיות הדובר שלנו?
אין שכל אין דאגות.
קרא שוב ותראה כמה לא הבנת מה שכתוב כאן