בימים בהם ההסתה נגד הציבור החרדי משתוללת, מפרסם היום (שני) איש התקשורת ינון מגל סיפור מעניין שנשלח אליו. לפניכם הסיפור במלואו:
שלום ינון, סיפור מהלילה האחרון:
אני לוחם מילואים. כרגע בפעילות בגזרת קרני שומרון. ב2 בלילה הייתי בסיור.
קיבלנו מהחמ"ל דיווח שיש פלסטיני שעצר באמצע הכביש ועוצר מכוניות. מאוד חשוד.
קפצנו במהירות.
כשהגענו ראינו שהוא לא לבד.
היה לפלסטיני פנצ'ר ברכב, ולא היה לו גלגל חלופי.
אז הוא היה במצוקה. וחיפש עזרה וסיוע מהנוסעים הבודדים בכביש.
כשהגענו היו כבר 2 רכבים שעצרו. הראשון זה שוטר שרצה לבדוק שהכל כשורה וניסה לחשוב איך מחלצים אותו ולא גורמים לסכנה בכביש.
לאחריו עצרה מכונית ישנה. זוג וילדה. תושבי עמנואל הסמוכה (יישוב חרדי) ומיד נחלץ לעזרה. ניפח לו את הגלגל שיספיק לו לפנצ'ריה הסמוכה.
לקח לו רבע שעה לנפח לו את הצמיג.
התפעלתי מן העזרה הזו, לפלסטיני, ובשעה כה מאוחרת, תוך כדי שאשתו ובתו ברכב.
התפעלתי.
שאלתי אותו- מי אתה?
ענה לי- "סתם חרדי משתמט…".
כאב לי וצרם לי. זה באמת מה שהוא חש.
עניתי לו- אתה אדם מדהים. אין אנשים כמוך.
משפחת מעטוף מעמנואל, אתם אזרחים למופת. שלא יבלבלו אותנו.
נריה בולאק. גדוד 9220 מחטיבת עציוני





















מרגש ועצוב!!!!!!!!
לא להתייחס לערב רב…
כשבני ישראל יצאו ממצרים עלו אתם גם ערב רב (הרבה ערב ) . כנראה מדובר בתערובת נוכרים שהגיעו למצרים.
הם נעלמו מזמן ואין לקשר בין הערב ההוא שהיה לפני יותר מ 3000 שנה לבין האנשים בארץ היום.
רק אחדות ולימוד תורה ! רק כך ננצח את החושך והרוע!
הערה לשונית : הם יהודים למופת. האזרחות היא ענין טכני , ואין לה קשר למחויבות לערכים חיוביים.
גועל נפש!
קורע לב. תודה אח על קידוש השם שעשית :'(
איזה אהבת ישראל! אה בעצם לא…
כל חרדי שהם פוגשים הם אומרים אותו משפט:
כך החרדים מזעזעים מחרידים אתה משו מיוחד….