משלחת של שוטרים ממשטרת ישראל תצא הלילה (בין שני לשלישי) לאוקראינה, שם יקימו חפ"ק במטרה לאבטח את עשרות אלפי המתפללים שאמורים להגיע מישראל בחגים.
20 השוטרים יטוסו למולדובה ומשם יוסעו לאומן, נסיעה שעלולה להיות מסוכנת בעקבות מוקשים מוטמנים לאורך הדרך.
על אף אזהרת המסע לישראלים לא להגיע לאומן, המדינה שולחת שוטרים מטעמה על מנת לאבטח את המתפללים. החלטת הממשלה התקבלה בעקבות פנייה של נשיא אוקראינה זלנסקי, שאמר בשיחה עם ראש הממשלה נתניהו כי אין לו יכולת להציב במקום כוח שיטור אוקראיני.
עם זאת הנסיעה של השוטרים מישראל שנויה במחלוקת, לאור הסכנות הנובעות מהלחימה באזור.
משלחת המשטרה ממשיכה בכך את הנוהג הקיים כבר שנים שמשטרת ישראל מאבטחת את התפילות באומן בראש השנה.
מטרת המשלחת המבצעית היא לאבטח את הישראלים, לספק להם תחושת ביטחון ולהעניק סיוע במהלך ימי ראש השנה באומן.





















למה לא מפיקים את לקחי מירון????