הרב הראשי הגר"ד לאו ביקר את החיילים והחיילות בגפים הטכניים, טייסות התמיכה וביחידות נוספות, וביקש לחזק אותם ולהעביר להם את תמיכת עם ישראל במשימתם החשובה בימים אלו.
במהלך ביקורו הרב הראשי קיים תפילה משותפת עם חיילי הבסיס ובמהלכה נשאו תפילה לשלומם של חיילי צה״ל, עם ישראל ולהצלחת המדינה בלחימה.
הרב הראשי נפעם מהעוצמה והכוח שאנשי הבסיס מגלים ומפעילותם האינטנסיבית מסביב לשעון.
עם סיום הביקור, הרב לאו ביקש ממפקד הבסיס להודות לכל נשות ואנשי הקבע, החיילים והחיילות, אע״צים ואנשי המילואים על תרומתם למאמץ המלחמתי.
מפקד הבסיס הודה לרב הראשי על הביקור מרומם הרוח ועל תמיכתו באנשי הבסיס, החייל והצבא כולו.





















שלום רב וערב טוב. שמי יאיר משה לרנר . ממבוא חורון מזמין לבקר . עזה היא שלנו לא צריך אישור של אף אחד זה גוש קטיף . וזה חבל ארץ ששייך לשבט יהודה שבט המלוכה !!!