ל'חדשות JDN' נודע כי הרבי הודיע באופן מפתיע על הכנס במהלך סעודה שלישית במרכז החסידות. הרבי לא מסר דברי תורה לאור יום ה׳ניטל׳, ומסר לחסידים רק את המסר הזה.
הרבי אמר כי ידבר על נושא מסוים, ואף אחד לא יודע על מה ידבר בכנס, שיתקיים כאמור ביום שלישי פרשת וארא, כ״ח טבת.
כמו כן, עקב חוסר מקום, תלמידי הישיבות של החסידות לא ישתתפו בכנס המיוחד, והרבי אמר כי הללו יתעדכנו על הנאמר בכנס לאחר קיומו.





















שמועה אחת, כסף למוסדות שנמצאת בגירעון עם חובות של 30 מליון דולר
אבל היות והרבי אמר שאף אחד לא יודע – אם כן בעל השמועה מנחש, ובהזדמנות זו מוזמנים כל השומעים לנחש גם כן.
האדמור אמר בפירוש שאף אחד כולל הגבאים לא יודעים על מה הוא הולך לדבר !
האדמור אמר בפירוש שאף אחד כולל הגבאים לא יודעים על מה הוא הולך לדבר !
למפרע התברר שצדקת… היום בדיוק הוא דיבר על זה ולכל המגיבים תחשבו טוב פעם הבאה
הרגשה שלי יכול להיות שאני טועה,
סכנות האינטרנט
יגיד שהוא רובץ תחת משאו ויושב תחת תאנתו , ולכן המשאו והתאנתו ממש גדולים וחשובים וכבדים.
להזכיר, כי מושא הכתבה הוא לא להבדיל אלף הבדלות, ספורטאי או פוליטיקאי וכד'.
מדברים כאן מקדוש עליון, הרבי מויז'ניץ!!!!
היזהרו בגחלתן!!!
"שושי שמש" – עובר/ת מאתר אחד לאתר שני וכותב/ת שטויות
זה עבור כלל חצרות ויזניץ, או רק לחצר המסוימת הזו?
ובכן, כמה פרוזאי, הוא ביקש… כסף… איך לא.