המשטרה מעדכנת היום (שני) על ההיערכות לקראת הילולת שמואל הנביא: בימים האחרונים השלימו המארגנים את הפערים הבטיחותיים והאחרים שעלו במהלך אישורי התכניות, ובכך קיום האירוע אושר ע״י הגורמים הרלוונטיים.
הערכות משטרת ישראל תתמקד בצירים המובילים למתחם קבר נבי סמואל, ותתוגבר פעילות כוחות השיטור באזור לאבטחה, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה, זאת במטרה להקל על הציבור שמגיע למקום ולמנוע עומסי תנועה בכניסה לאתר.
פירוט הסדרי תנועה:
-לא תתאפשר הגעה לאתר או למקומות הסמוכים לו בכלי רכב פרטיים.
-ההגעה להילולה תתאפשר באמצעות היסעים בלבד, שיצאו מחניון מינץ.
-לרשות המתפללים יעמוד מערך היסעים עד הכניסה למתחם האתר, ומשם ימשיכו עם הסעות לרחבת הקבר.
שינויים בהסדרי תנועה במהלך ימי ההילולה:
* כביש 436 ממזרח למערב/ צומת גבעון החדשה לכיוון העיר, ייסגר רק במידת הצורך בעקבות עומסי תנועה.
* תושבי גבעת זאב, גבעון, גבעון החדשה, הר שמואל, מתבקשים לנסוע דרך כביש בגין- כביש 20 צומת עופר.
* לא תותר חניה לצידי כביש 436 למשך כל ימות האירוע, רכב חונה ייגרר.





















איפה זה חניון מינץ