הגרי"א דינר שליט"א, רב מרכז ב"ב, התייחס בפתח שיעורו הבוקר בדברים נוקבים ביחס לבחירות בארה"ב, תקף את קמלה האריס וכינה אותה המן.
בפתח דבריו אמר הגרי"א דינר: "היום גדול לעם ישראל, זה בגדר יום הדין, שהיום יום הצבעה בארה"ב לראש ממשלה. מצד אחד יש אחד טראמפ שהוא אוהב ישראל ומצד השני איזה המן שכולם אומרים שהיא נגד עם ישראל ולכן זה דבר שנוגע לכל היהודים, כל מליוני אחינו באמריקה שלא יהיה להם צרות בפרט, וגם כל עם ישראל בכלל".
הרב הוסיף: "כידוע שלאמריקה יש להם השפעה על כל העולם כולו, ולכן כדאי שכל אחד יתפלל עבור עם ישראל, פשוט יש לנו בגדר ספק המן, שלא יהיה כמו שמה במגילה שהמן נעשה לראש, ה' ירחם על עם ישראל, ולכן נתפלל בכל מקום ומקום להתחזק בתפילה ע"ז שיהיה לטובת עם ישראל, וה' ירחם על עמו".
"אחינו כל בית ישראל בכל מקום שהם בצרה ובשביה, זה ממש צרה גדולה אם היא נכנסת, ה' ירחם עלינו ונשמע רק בשורות טובות, וכל אחד שיוכל לעשות חיזוק משהו בשביל זה פשוט יהיה שותף לטובת עם ישראל, שבסיעתא דשמיא אם טראמפ יכנס יהיה טובת כלל ישראל טובת כבוד התורה הקדושה ולומדיה וקיום מצוותיה", דברי הרב.





















אני לא יודע עם אפשר להשוות אותה להמן אחרי הכל לא ראינו אותה בנשיאות
המן הרשע זה חמנאי. לא היא. והוא בכלל חי באיראן.
חכמים היזהרו בדבריכם. היועצים שלה עוברים גם על אתרי חדשות בישראל, ומסרים כאלו יגרמו להם להתבצר ובהחלט להיות המן עוד יותר ממה שרצו…
בסופו של דבר היא נשיאה של ארה"ב ויש שם תומכי ישראל רבים, אז לא תוכל לעשות מה שרוצה (כמו שאובמה לא יכל)
מצחיק שכותבים כאן כל מיני אנשים דבריהם
אדם גדול מרן הרב דינר מזהיר אותכם מסכנה חמורה מהאריס שאוהבת את הטרוריסטים
ופה מתפלמסים בבדיחות
תתחזקו בתורה להצלחת טראמפ במקום לומר פילוספיות
דווקא מי שהולך כעת עם הערבים (וגם בתו נשואה ללבנוני) זה טראמפ שאתה כל כך מעריץ…