רשת הקמעונות החרדית 'משנת יוסף' רוכשת את פעילותה של יבואנית הדגים והירקות הקפואים צ'ירינה, שנקלעה לחובות של 100 מיליון שקל לפני כשנה וחצי, כך פורסם בדה מרקר
משנת יוסף פועלת כרשת ייחודית המשרתת כ-50 אלף משפחות מהציבור החרדי והדתי בישראל, ומונה כ-270 נקודות חלוקה ברחבי הארץ. על פי ההסדר נקבע פריסת תשלומים בשלושה שלבים. בנוסף, המשקיעה התחייבה להסדיר את חובות החברה לספקים ולפרוע הלוואה של 2 מיליון שקל.
בהודעה לבית המשפט, הנאמן הדגיש כי ההסדר המעודכן עדיף על פירוק החברה, מבחינת השאת הערך לנושים והן מבחינת שימור פעילות החברה והעסקת עובדיה.
הערכתו העלתה כי פירוק יניב תועלת נמוכה יותר, בין 6.5 ל-8 מיליון שקל, תוך פגיעה ביכולת הגבייה של חובות עבר. בשבוע שעבר אישר בית המשפט את המכירה.
.בעבר פרסמנו כי הרה”צ רבי יעקב מרדכי הגר, אב”ד ויזניץ אלעד ובן מרן האדמו”ר מויזניץ, פעל להקמת תחנת חלוקה חדשה של מכירת “משנה יוסף” באלעד, בעקבות כך שהמכירה הפכה לדבריו ל”תערובת נוראה רח”ל”.
במכתב, עליו חתמו גם רבנים ודיינים, כותב בן הרבי כי “נדרשנו בזאת אודות מכירת ‘משנת יוסף’ שנוסדה ע”מ לתת לציבור יראי ה’ את כל צרכי ומוצרי הבית במחירים מוזלים ובהידור רב, אשרי חלקם”.
“אמנם”, הוא מציין, “דא עקא כאן בשכונתינו מתקיימת זמן רב תחנת חלוקה אשר בלעה”ר עמוסה מאד בלקוחות. מה שהביא למצב שאין באפשרי כלל לשמור את משמרת הצניעות להפריד בין האנשים לנשים, ונוצר מצב של תערובת נוראה רח”ל מדי שבוע ובפרט בערבי חגים שממש איום ונורא היפך “והיה מחניך קדוש” ח”ו





















מה הקשר בין החצי הראשון בכתבה, לחצי השני?