הבוקר פורסם בגלי צה"ל כי הפוסק החרדי הגאון הרב עמרם פריד אמר בתשובה לשאלה הלכתית כי "מותר לאברך לגנוב מהביטוח לאומי".
הרב נשאל כך: אחד שיש לו רקע בביטוח הלאומי אבל הוא מגדיל את הסיפור ומנפח, ואם יש לו באמת 60 אחוז נכות הוא עושה כאילו יש לו 90%, האם מותר לגנוב מהביטוח לאומי והאם מותר לשקר? תשובת הרב: לאברך מותר
מבית הפוסק הגר"ע פריד שליט"א נמסר כי מדובר בשקר מוחלט. אסור לגנוב ולשקר, לא לאברך ולא לאף אדם.





















חזקה על חבר שאינו מוציא מתחת ידו דבר שאינו מתוקן
חזקה שזה שדיבר על הרב הוא משוגע
מחפשים איך לרדוף את התלמידי חכמים
בדיוק….מחפשים לרדוף בני תורה
מעניין שהדלפות משיעורים נכנסו גם למגזר. מזכיר את דתן ואבירם שהלשינו על משה. נקודה רעה למגזר!
זאת הבעיה שלך ההלשנה לא עידוד גניבה על ידי מחופש לירא שמים????
מותר בשינוי
פשוט בדיחה הרדיו הנ"ל מושתת על כתבות שיסודם לשה"ר רכילות ושאר עבירות והוא מציג עמדה על גזל תימה שצריך בכלל להתיחס לזה הלא זה ממש זעקתו של קוזק
כתבה זו כתובה בצורה שהיא גורמת להסתה, היא מנפחת את השקר לממדים שמכסים היטב את האמת שנאמרת רק בסופה, הרב פסק שאסור לגנוב באופן כללי וגורף ולכן גם מביטוח לאומי אסור לגנוב.
בוודאי, אסור לגנוב! ברומניא היו אומרים: לא גנבתי רק לקחתי…
דינא דמלכותה דינא… נוגע גם לאיסור לגנוב ולא לשלם מס הכנסה
לגלי צה"ל אין מה לעשות. חוץ מלהעליל עלילות שקר במיוחד על רבנים ,צריכים לסגור את התחנה הזאת שהיא משרתת בעיקר את שונאי ישראל .
אסור לגנוב בכלל.
לא משנה מימי
הגונב מגנב פטור…..חחחחחכל היום גונבים אותנו,כל המוסדות רק שואבים אז אברך למה לא,בכלל יש לפטור ממס כללי את כל האברכים האמיתיים
מי קובע מי זה אברך אמיתי?
אני לא סובלת את נטורי קרתא, אבל יאמר לזכותם שהם לא מזגזגים, הם לא בעד המדינה ובהתאם גם לא לוקחים כסף מהמדינה.
יש האומרים שזה מצווה דנחשב כמציל מידם .שהרי אחוז קטן מהמיסים אנחנו מקבלים
בס"ד:
לעולם אין אומרים פסיקה כזו ברבים.
רק בצורה צניעותית וכל דבר לגופו.
ואברך בן תורה חייב לקבל הכל והוא פטור מהכל.
הכי חשוב שלביטוח לאומי מותר לגנוב
לאלפים מגיע קיצבה והם לא נותנים זה לא גינבה?! 🤬
כאן במדור מוחקים תשובות והתיחסות לנאמר כשהם לא לרוחכם.זו עיתונות זו ?.מדוע מחקתם את תשובתי
ביטוח לאומי מממן מחבלים..המדינה עם זכוכית מגדלת על אברכים.פשוט בושה
פרשת השבוע , עשרת הדברות , לא תגנוב , קחו אחריות , אברכים או כל עם ישראל .
נטו שנאה לחרדים הרי אי אפשר שיעבור יום אחד ברדיו ובכלי תקשורת בלי להשמיץ את החרדים כי לדעתם החרדים הכי גרועים וכמובן שהם משרישים עוד יותר אנטישמיות כלפם וכלפי החרדים בפרט ה ירחם עליהם במהרה אמן
צריך להבין איך מערך השאלות עובד מתקשרים בטלפון למי שנמצא ליד הרב כל דקה עשרות שאלות הלכתיות והמשיבים בשם הרב לפעמים לא אוחזים ראש בדידי הוה עובדה לכן לשאול שוב מה התשובה