הרב הראשי לישראל, הגאון רבי קלמן בר, התארח היום במחנה בני תורה (ברכת מרדכי) שע"י ישיבת עטרת ישראל, בראשות הגרב"צ אזרחי שליט"א.
בפתיחת השיעור התורני שמסר הרב, הוא הזכיר את ראש הישיבה הגאון הגדול ר' ברוך מרדכי אזרחי, שכבר לפני יובל שנים טרח ויגע על מנת לרומם ולגדל את מעמדת של בני התורה, ולמחנה בני תורה שייסד והוביל היה חלק גדול בכל זה.
הרב האריך בדברים באשר ליכולת שיש לכל בחור ישיבה לצמוח ולהתעלות לפסגות של תורה ועבודת ה', ולראות ברכה בעמלו התורני. "כל אחד יכול. כולכם יכולים. מה שדרוש זו התמדה עקבית, השקעה ושקיעות, מתוך יראת שמים אמיתית".
בסיום השיעור נשאר הרב במחנה שעה ארוכה ושוחח ממושכות עם הבחורים בלימוד.
צילומים: *משה ערבה


























