תענית דיבור באלול: המשגיח ומרן הגר"ד לנדו מתכתבים ביניהם
תיעוד בלעדי: מרן המשגיח הגר"ד סגל, נכנס במהלך השבוע לברכה אצל מרן הגר"ד לנדו במעונו ברחוב שר 15 בבני ברק והתברך להצלחה בגיוס הכספים למען עולם התורה. בתיעוד ניתן לראות כי גדולי ישראל מתכתבים ביניהם וזאת משום שר' דן 'אינו מדבר באלול..'.