בעיצומם של ימי הרחמים והסליחות וחרף גילם יוצאים גדולי ישראל שוב למסע מרכזי ועתיר משמעות בלונדון, במסגרת המגבית לטובת והצלחת 'קרן עולם התורה' – הקרן המשלימה את תקציבי כל הישיבות והכוללים אשר קוצצו על ידי בג"ץ.

המסע יהיה בראשות מרן רה"י הגר"ד לנדו, מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש, מרן הגר"י הלל, מרן הגר"א סלים, מרן הגר"ש גלאי, ומרן הגר"ד כהן אשר כולם ייטלו חלק במעמדים המרכזיים ויגיעו בגופם לחזק את הלבבות ולהציב יד לשותפות עם לומדי התורה.
ברשת הופצו תיעודים ממסע מרן הגר"ד לנדו ללונדון, מהיציאה לחו"ל ועד העלייה למטוס.

מרן רה"י הגרמ"ה הירש נצפה גם הוא בטרקלין פתאל רגע לפני העלייה למטוס.

במהלך הימים הקרובים ייערכו דינרים בבתי הנגידים, הנושאים בעול החזקת התורה, שיפתחו את ליבם וכיסם להמשך קיום והתרחבות עולם התורה. במקביל, יתקיימו ברחבי לונדון והקהילות הסמוכות עצרות חיזוק והתעוררות המוניות, בהשתתפות רבבות מבני הקהילה, אשר יזכו לשמוע דברי חיזוק מפי גדולי התורה.






















אשרינו שזכה דורנו למאורות הגדולים. ברוך שחלק מחכמתו ליראיו. יהי רצון שבקרוב יוסרו הגזירות ויוכלו רבותינו אנשי הענק לישב בשלווה על התורה ועל העבודה.