בימוי ועריכה: חי אפיק • צילום: יוסף שלסט
כותב יעקב שוואקי על השיר:
אני רוצה להכיר לכם את שמעון לוי. שמעון היה תינוק בן כמה שבועות, בפיגוע שהתרחש במוצאי שבת לפני 20 שנה בדיוק (אדר תשס"ב, מרץ 2002) בשכונת בית-ישראל בירושלים, חילצו אותו מתחת לרכב שבער באש מהפיצוץ הנורא, 12 הרוגים נספו בלילה הזה, שמעון ובני משפחתו שרדו את התופת.
לפני כמה שבועות קיבלתי מידידי המפיק המוזיקלי תמיר צור סקיצה למילים "אין דבר רע יורד מן השמים", השיר והמסר תפסו אותי מאוד, ואמרתי לתמיר שבביקור הקרוב שלי בישראל אנחנו חייבים להקליט את זה.
את השיר הלחין שמעון לוי, (התינוק מהפיגוע לפני 20 שנה) שהוא לא רק מוכשר בכתיבה והלחנה אלא גם זמר עם קול מדהים ורגש מיוחד, והזמנתי אותו לבצע יחד את השיר כדואט.
את הקליפ צלמנו במערת שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, במערה לומדים יחד תמיר צור ואביו של שמעון, רבי אורן לוי שמזכה את הרבים ומפיץ את הנס הגדול בעולם.





















ואוווווווווווווו מהמם ומרגש יפה מאוד תודה רבה..
יאלההה הגיע הזמן ששוואקי יחזור להיות הזמר המוביל עם טונות הופעות בארץ
זמר אדיר עם קול שאין לאף אחד ברוך ה'
אם הוא יעבור לארץ נראה לי זה יפתח לו תקווה חדשה ומבטיחה המשך קריירה מטורפת בקיצור….
Welcome to Israel
👌 👌 👌 👌 👌 👌 👌 👌 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 ✈ ✈ 🛩 🛩 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬 🛬
אחלה דבר של אתר
ווואיייי איזה מרגש👏😊🤗
מחזק ממש
צריך לשמוע בלופ
שמעון מדהים בשירה ובביצוע,
מראה על בטחון וכשרון אמיתי,מקוים שיכתוב וילחין וישיר עוד שיר בקרוב שנוכל להנות מיכולותיו.
בהמלחה ופורים שמח.
שמעון לוי הצנוע והעניו כוכב עלה במוזיקה החסידית עוד תשמעו עליו הרבה לחן מושלם למילים מושלמות!!!