על הבחירה בשיר והתהליך המוזיקלי מספר אליהו חייט: "השיר הזה ישר נגע לי בלב. בכל אירוע תמיד ביקשו שאנגן את זה והקהל הצטרף באופן טבעי. הלחן של חנן בן ארי מרגיש עתיק ומזכיר את הסגנון של שלמה קרליבך. אחרי שהשיר נגע בכל כך הרבה אנשים, רצינו להביא גירסא חדשנית ומרעננת לימי הקיץ. פניתי לחברי הטוב מייקי, DJ ומעבד כישרוני, שהביא כאן עיבוד וביצוע יוצא מן הכלל".




















