ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף בפתח ישיבת סיעתו ואמר כי "בנימין נתניהו אמר אתמול שמיליוני אנשים הצביעו בעד הרפורמה המשפטית שהם מציעים. זה שקר. אני לא אקרא לו "שקרן בן שקרן" כמו סמוטריץ', אבל זה שקר של איש חלש שמנסה לרמות את בוחריו".
לדברי יו"ר האופוזיציה, "הם לא הציגו לבוחרים את הרפורמה. הם לא אמרו כמה קיצוני זה יהיה. הם גימגמו כל פעם ששאלו אותם על זה במערכת הבחירות. הם לא אמרו לבוחרים שישראל תפסיק להיות דמוקרטיה. הם לא אמרו לבוחרים שהם ירסקו את בית המשפט העליון באופן שלא ניתן לשיקום. הם לא אמרו לבוחרים שהם יבטלו את מגילת העצמאות. הם בטח לא אמרו לבוחרים שהם ישנו את כל שיטת המשטר הישראלית רק כדי לבטל את המשפט של נתניהו ולוודא שדרעי יוכל להיות שר למרות שהוא עבריין סדרתי".
"מה שהם עושים עכשיו זה את הדבר שהם הכי טובים בו: הם משקרים ומנסים לבלבל את כולם. כשהם הורגים את הדמוקרטיה, הם קוראים לזה 'הגנה על הדמוקרטיה', כשהם דורסים את בית המשפט, הם קוראים לזה 'החזרת האמון במערכת המשפט', כשהם מפרקים את כל משרדי הממשלה הם קוראים לזה 'משילות'", טען.
עוד אמר, כי "במוצאי שבת עשרות אלפי ישראלים טובים, פטריוטים שאוהבים את המדינה שלהם, יצאו לרחובות למחות נגד ההתנקשות בדמוקרטיה. זו רק התחלת המחאה. הם לא יעצרו אותנו בדיבורים על "המרדה" ולא באיומים במעצרים. אנחנו נלחמים על המדינה שלנו, ואנחנו נלחמים על הערכים שלנו, ורק התחלנו את המלחמה הזו. אנחנו לא הפראיירים שלהם, אנחנו לא פה רק כדי לשלם להם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. אנחנו לא נוותר על הדמוקרטיה הישראלית לכנופיה עבריינית שרק רוצה לחמוק מאימת הדין".
בתוך כך, לפיד נשאל: "מה אתה היית מגיב לו נתניהו היה אומר את הדבר הבא: "לאור ההתנהגות הלגמרי מופקרת של האופוזיציה החלטנו שלא להביא את הרפורמה המשפטית בפני הכנסת". אם תיאות להסביר לנו את ההבדל בין זה למה שאתה עשית עם הסכם הגז?"
לפיד השיב: "מה אתה משווה בין הסכם הגז שהוא הסכם היסטורי לבין ההחלטה לבטל את ישראל כדמוקרטיה. אתה לא יכול להודיע למיליוני אזרחים שאתה מפסיק להיות דמוקרטיה ולהגיד: אני גם לא אשאל אותם אם זה נכון או לא".
לפיד נשאל מדוע נעדר מהפגנת השמאל במוצ"ש, והשיב: "היינו בקשר עם ראשי הארגונים שארגנו את ההפגנה, הם הרגישו לא בנוח להפוך את ההפגנה לפוליטית".





















יהיר לפיד זה שאתה מפיץ פייק שנתניהו חלש זה בדיחה ואני אישית בחרתי שס אבל הדבר העוד יותר מצחיק שאתה חלש פי 100 אפילו את האופציזיה המסכנה אתה לא מצליח לרתום למרותך כישלון שכמותך נכשלת לך הבייתה!
אם יש שקרן פתולוגי זה לפיד שכבר מסמיק כשהוא אומר אמת