החל משעות הבוקר המוקדמות פועלים במגן דוד אדום בהערכות מיוחדת וכוחות מד"א תוגברו באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, ובאופנועי ורכבי חרום של מד"א, על אף זאת נרשמים עיכובים בתנועת האמבולנסים שבדרכם למקרי חרום ובצירים המובילים לבתי החולים.
במד"א מעדכנים כי 6 מהמקרים בהם האמבולנסים עוכבו היו בארועים משמעותיים: סמוך לווינגיט, ובעיר גדרה וסבובותיה מקרים של חוסר הכרה, ארוע לבבי, התקף אלרגייה ועוד. "במגן דוד אדום מבקשים לאפשר תנועה חופשית לאמבולנסים שנוסעים בנסיעת חרום", נמסר מטעמם.
עוד מסרו כי במהלך היום ועד לשעה 14:00 החובשים והפאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי בערים חיפה, תל אביב, ראשון לציון ומחלף חמד, לשוטרת אחת ול- 9 מפגינים, כולם במצב קל שסבלו: מהתעלפות התייבשות וחבלות קלות.
מוקדם יותר היום כתב הבריאות של חדשות 13 דיווח כי ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזעקה למודיעין, לטיפול חירום באדם עם קוצר נשימה ולקח להם כחצי שעה להגיע אליו, בנסיעה שאמורה לקחת עשר דקות. זמן הפינוי לבית החולים מתארך גם כן.
בחדשות 14 דווח כי ניידת טיפול נמרץ התעכבה להגיע למקרה בו אוטובוס פגע בילד בקריית ספר, בעקבות חסימות צירים של פעילי שמאל. לפי גורמים במד״א ההגעה לאירוע לקחה פי 2 מהזמן בעקבות החסימות.





















זוועה עלאק דמוקרטיה
אין טעם לבקש ולהתחנן אל המפגינים, אין להם שכל ולב (מוות מוחי ולבבי). במקום זאת עדיף שמד"א יפנה אל הציבור ויבקש ממנו להרגיש טוב ולהיות בריאים בימי השיבוש – זה הרבה יותר מעשי…
טיפש מי שלא מבין איזה צד הוא הנכון השמאלנים האנרכיסטים או הימין המתון