בדרך למהפכה תחבורתית: בישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) הצביעו השרים על החלטה לפיה משרד התחבורה יגבש דוח אשר יבחן חלופות למתן שירות תחבורתי מיטבי על ידי מערכת הסעת המונים לגבי חיבורם של מספר ערים, כשבין היתר הוכנס סעיף מיוחד לגבי חיבור אלדע וראש העין למערך הסעת המונים של גוש דן.
החלטה זו באה לאחר פעילות ממושכת של יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) ושרת התחבורה מול משרד האוצר, כשעבודתו של ח"כ אשר על חיבור ממשקי של ערים אלו לגוש דן נמשכת עוד מהכנסת הקודמת לרבות בתהליך העבודה על חוק המטרו בוועדות הכנסת.
עם כניסתו לתפקיד יו"ר ועדת הפנים בכנסת הנוכחית, המשיך ח"כ אשר לקדם את החיבור התחבורתי הנדרש כל כך לערים אלעד וראש העין עבור שגשוגם הכלכלי והתעסוקתי, כשהבוקר, לאחר פעילות משותפת עם שרת התחבורה, עוגן הדבר בהחלטת ממשלה שמנחה את משרד התחבורה לפעול בגבישו הדוח הנדרש לתהליך החיבור של הערים הללו למערת הסעת ההמונים.




















