הרמטכ״ל רב אלוף הרצי הלוי קיים הערכת מצב בחטיבת הבקעה והעמקים בגבול המזרחי.

היום (ד') ביקר הרמטכ"ל בחטיבת הבקעה והעמקים (417), וקיים הערכת מצב מבצעית על האתגרים בגבול המזרחי, יחד עם מפקד פיקוד המרכז, מפקד חטיבת הבקעה העמקים ונציגי שב״כ ומג״ב.
במסגרת הביקור, סיירו המפקדים לאורך הגבול המזרחי וסקרו לרמטכ״ל את האירועים האחרונים בגבול, ומאמצי הסיכול למניעת העברת אמצעי לחימה על ידי ארגוני טרור לשטח מדינת ישראל.
בשנה האחרונה צה״ל וכוחות מיחידת מתיל״ן של מג"ב סיכלו הברחות של למעלה מ-400 נשקים, מטענים, תחמושת וכלי נשק נוספים, זאת לצד פעולות הגנת ישובים, מעצרים וסיכול טרור ברחבי הגזרה.





















אההה קטע כי בדיוק ישראל רוצה להעביר אמל"ח לרשות והיו חסרים זה כמה אקדחים…איזה בדיחה