בזמן שמפגיני השמאל מוציאים רעה את דיבתה של מדינת ישראל בעולם, ראשי מפלגות השמאל מתייצבים להגן עליהם ומשמיצים את ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר כי המפגינים הללו חברו לאיראן ולאש"ף.
בני גנץ: "המתקפה של נתניהו תוך האשמת המפגינים בארה"ב בחבירה לאויבינו, חמורה וראויה לכל גינוי. גם אם לא מסכימים על דרך הפעולה, מדובר בפטריוטים, אוהבי המדינה. את הנזק האדיר שנתניהו גורם לחברה הישראלית בהתנהלותו, גם אלף נאומים חוצבי להבות באו"ם לא יתקנו. הגיע הזמן לעצור את ההפיכה המשטרית ולעשות סדר בממשלה, במקום להאשים את המפגינים".
יאיר לפיד: "אין אדם שהרס את תדמיתנו בעולם יותר מנתניהו בחודשים האחרונים. אין דבר שמסייע יותר לאיראנים מהמהפיכה המשטרית של ממשלתו. ההאשמות שלו כלפי הפטריוטים של המחאה הן עוד הוכחה לשיבוש חמור בשיקול הדעת ובקריאת המציאות".
איווט ליברמן: "אדוני ראש הממשלה, שוב אתה משקר במצח נחושה. המפגינים בארץ ובעולם מפגינים נגדך ובעד מדינת ישראל. מי שחבר לאיראן ולאש"ף זה לא אחר ממך, אתה בעצמך מר בנימין נתניהו, אתה שמפרק את החברה הישראלית מבפנים, אתה שמשתלח במיטב בנינו ובנותינו ואתה שמוכיח לכולנו יום יום שאתה פועל אך ורק בהתאם לאינטרסים האישיים שלך, גם אם זה אומר שתישרף המדינה".
מנגד, יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב: "פעם היתה כאן ממלכתיות. היה ברור שמתווכחים ומפגינים בבית אבל כשראש ממשלה יוצא בשליחות כולנו לייצג את ישראל בחו"ל כולנו מגבים אותו. המפגינים בחו"ל הם אכן פעילי BDS שפוגעים בישראל והתמיכה שהם מקבלים מגנץ ולפיד מוכיחה שגם הם חצו את כל הקווים האדומים והפכו לאופוזיציה למדינה, תתביישו לכם".
נתניהו על המפגינים נגדו לפני המראתו לארה"ב: "חוברים לאש"ף ולאיראן"





















האופוזיציה מגנה את הנזק שהם עושים לישראל בחו"ל, הזוי!