המתיחות בירושלים גוברת, כוח יס"מ שהיה בפעילות סמוך להתפרעות אלימה בשכונת צור באהר בירושלים, עצרו רכב ובתוכו ארבעה חשודים, ברשות אחד מהם נמצא סרט ועליו הכיתוב: ״שוהדא אל אקצא״ (שהידי אל-אקצא). כמו"כ במהלך תחקורם נהג הרכב אמר לשוטר ״אנחנו נשלוט פה ונהרוג את כל היהודים״.

השוטרים עצרו את החשודים תוך הפעלת כוח שכלל ניפוץ שמשות הרכב, זאת מתוך הבנה כי מדובר בחשודים כפעילי טרור, העצורים שלושה מהם תושבי מזרח ירושלים, ואחד שב"ח, נלקחו לחקירה בחשד לכוונה לביצוע פעילות טרור ואיום לרצח יהודים. בחיפוש ברכבם נמצאו כוורות זיקוקים.
במקביל נאבקת המשטרה כנגד אמירות ואירועי הסתה ותמיכה בטרור. כאשר אמש עצרו שוטרי משטרת ירושלים מורה בבית ספר במזרח ירושלים, ורכזת הסעות ילדים בחשד לגילויי שבח, הסתה ודברי שנאה והזדהות עם ארגון טרור חמאס. מאז תחילת המלחמה נעצרו ונחקרו במחוז ירושלים 40 חשודים בהסתה או תמיכה בטרור.
במשטרה מספרים כי מלבד היערכותם כנגד מפירי סדר, והמאמצים למניעת אירועי טרור, מתבצעות כל העת פעולות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה לטרור ולאלימות. במסגרת מאמץ זה מתבצע ניטור וטיפול בפרסומים ברשתות החברתיות השונות שבהם תכנים המסיתים לטרור ולאלימות, ובפרט הזדהות, אהדה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון הטרור "חמאס".
במהלך השבוע האחרון מאז פרוץ המלחמה, נחקרו במחוז ירושלים 40 חשודים בהסתה, הזדהות או תמיכה בטרור, מרביתם ביצעו את המעשים ברשתות החברתיות.






















צריך לאסור ולהרוג אותם. לא רק לחקור.. למה מחכים? הם מסוכנים יותר מכולם. הם בתוכינו!
נכון, ואחרי שגומרים עם עזה, לנקות את ארץ ישראל מנשק ערבי. חיזבאללה בסוף.