דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, חשף היום (רביעי) כי פלוגת נאצר אל-רדוואן בחטיבת אל-פורקאן של חמאס, אחמד ציאם, נמצא כעת בבית חולים ברצועה ומסרב לאפשר לחוסים הנמצאים שם להתפנות דרומה כדי להגן על חייהם.

"כאלף אזרחים בעזה מוחזקים כבני ערובה על ידי המחבל הדאע"שי הזה מחמאס ולא יכולים לצאת ולהגן על עצמם ועל יקיריהם", מסר אדרעי, "הוא משתמש בחוסים ובחולים בתוך בית החולים רנתיסי כמגן אנושי ומסכן אותם".





















מגיע לו כדור. בראש ,שלא. יוכל להחזיק בכפיה בכוח
להפציץ את בתי החולים לאחר התראה.
הדם של החולים על החמאס.