צה״ל מפרסם היום (שני) על שורת תקריות נפגעים בשטח הרצועה ביומיים האחרונים: מוקדם יותר היום, שני לוחמי צה״ל מיחידת יהל״ם נפצעו באורח קשה בדרום רצועת עזה, כתוצאה משיגור פצמ״רים לעבר הכוחות באזור מעבר רפיח. באירוע נפצעו שישה לוחמים נוספים באורח בינוני.
עובד חברה קבלנית מטעם משרד הביטחון שהיה במשימה במרחב נפצע באורח קשה ושני עובדים נוספים שהיו במשימות במרחב נפצעו באורח קל בדרום רצועת עזה.אמש נפצע באורח קשה לוחם צה"ל בגדוד רותם, חטיבת גבעתי, בהיתקלות מול מחבלים בצפון רצועת עזה.
בנוסף, שלשום שני לוחמים בגדוד 51, חטיבת גולני, נפצעו באורח קשה כתוצאה מתאונה מבצעית במרחב גבול הרצועה, סמוך לניר עם. הלוחמים נפצעו מאש צה״ל – במהלך תקיפות של צה״ל על מטרות טרור בשטח הרצועה, כחלק מסיוע לכוחות המתמרנים.
הלוחמים והאזרחים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.




















