חורבן מוחלט: כך נראה האזור בו פעלו כוחות הימ"מ והשב"כ במבצע החילוץ • צפו
כוחות מיוחדים של שב"כ והיחידה ללוחמה בטרור של המשטרה ימ"מ פעלו היום לחילוץ ארבעה חטופים חיים מלב מחנה נוצייראת במרכז הרצועה. הפלסטינים תיעדו את ההרס העצום שנותר אחרי יציאת הכוחות ותקיפות חיל האוויר במרחב
השמאל באבל היועמשית קוראת לוועדת חקירה ולפיצוי העזתים הלא מעורבים המסכנים שלא יודעים כלום על החטופים
תצחק אבל חופשי אתה צודק
זה נראה מהתמונה שסקודה עם מספר צהוב, הווי אומר נשדד מישראל כנראה בשמחת תורה.
למה יש אנשים עזתים חיים?
השמאל באבל היועמשית קוראת לוועדת חקירה ולפיצוי העזתים הלא מעורבים המסכנים שלא יודעים כלום על החטופים
"שמוליקקקקקק"
ברוך השם יש שמחה
כן יאבדו כל אויביך ה
גם לשמאלנים
ישתבח שמו לעד,כל הכבוד ללוחמינו היקרים ,תמשיכו כך
מראות יפים ככה כל עזה צריכה להראות
אין שם.בלתי מעורבים .כולם מחבלים
מצויין, תודה לאל, ישר כח ללוחמים הקדושים, ה' יברך עם עם ישראל.
אל נקמות הופיע .