freepik

נועה ארגמני: "לא אתן לעצמי להיות קורבן פעם נוספת על ידי התקשורת"

"אני מדגישה שלא הכו אותי, אלא נפגעתי בכל גופי מהקריסה של המבנה עליי. בתור קורבן של ה-7 באוקטובר, לא אתן לעצמי להיות קורבן פעם נוספת על ידי התקשורת", כתבה נועה ארגמני, אחרי שעיוותו את דבריה בנוגע למצבה בשבי

כתבות נוספות בנושא:

לאחר ששורדת השבי נועה ארגמני מסרה עדות מהשבי בשיחה עם מספר דיפלומטים יפניים, שהתרחשה במהלך ביקור ביפן עם אביה – וצוטטה באופן נרחב על ידי התקשורת – ארגמני כתבה היום (שישי) בחשבון האינסטגרם שלה כי: "דברי הוצאו מהקשרם. לא הכו אותי, ולא גזרו לי את השיער".

נועה אמרה כי היא "נפגעה בכל חלקי הגוף". המילה "hitted" תורגמה לעברית במשמעות השנייה שלה – "הוכתה". כלי התקשורת בישראל מיהרו להצהיר שמחבלי החמאס היכו את נועה בשבי וגזרו (cut) את שיער ראשה, אלא שארגמני עצמה לא שיתפה פעולה והבהירה בזעם כי הדיווח היה שגוי מיסודו.

"אני לא יכולה להתעלם ממה שקרה פה בתקשורת ב-24 שעות האחרונות, דברי הוצאו מהקשרם", כתבה ארגמני. "לא הכו אותי ולא גזרו לי את השיער. הציטוט המדויק הוא: 'בסוף השבוע, אחרי הירי, כפי שאמרתי, היו לי חתכים בכל הראש, ונפגעתי בכל הגוף שלי' (אני מדגישה שלא הכו אותי אלא שנפגעתי בכל גופי מקריסה של המבנה עליי)."

"בתור קורבן של 7 באוקטובר לא אתן לעצמי להיות קורבן פעם נוספת על ידי התקשורת", מסרה.

שלשום, ארגמני, ששוחררה ב"מבצע ארנון" ביוני האחרון, שוחחה עם מספר דיפלומטים יפניים במהלך ביקור ביפן עם אביה. ארגמני מסרה עדות מפורטת לגבי התופת שעברה בשבי חמאס, כי היא "נרדמה כל לילה בשבי חמאס חוששת ש'ייתכן שזה הלילה האחרון בחיי'".

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

110 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

קורבן של התקשורת ? אלמלא התקשורת – לא היו יודעים עלייך. מוזר

נניח וזה נכון, אז עכשיו לתיקשורת יש זכות לעשות ב"ה ודבריה ככל העולה על רוחה???

יוחאי תתבייש לך היא בחורה שחזרה מהתופת והיא צודקת התקשורת אוהבת לסלף דברים

האם היא הזמינה את החוויה המפלצתית על עצמה, או המחדל של צבא היבשה וחיל אויר. ממתי היא רצתה שידעו עליה? אפילו התואר אוויל קטן עליך!

תאמין לי שהיא הייתה מעדיפה להישאר אדם אנונימי ובריאה בגופה ובנפשה.

שב בשקט!

איזה תגובה מטומטמת …מזה קשור אז זה נותן להם זכות לבוא ולעוות מילים או הרס במדינה כולה ..התקשורת יותר הורסנית מאשר מועילה .

פשוט בן אדם סדיסט

תפקידה של התקשורת ליידע. לא להמציא ולסלף.
שיסלפו אירוע שאתה נכחת בו תדבר.

רשע!

הבחורה נחטפה בצורה אלימה אין מקום לציניות שלך פה

וואלה? היא צולמה בקלוז אפ ע"י החוטפים הערביים מוקדם בבוקר, כשה"תקשורת" אלק ישנה על האף

בזכות התקשורת ברור לגמרי כמה כלום ונבוב אתה.

מה הקשר.
רז מותר לעוות את מה שהיא אמרה?
אגב. נועה מעניינת את התקשורת כחורף דאשתקד.
את התקשורת מעניין רייטינג ולהפיל את ביבי!
אם מה שיגרום לשני הדברים האלה זו כתבה על מצב הפילים באפריקה , אז הם ידברו על זה כל היום.

יוחאי. כמה עולב באיש אחד

כן קורבן של התקשורת, קשה לך? לך תתארגן לצווח היום במוצש ולחסום כבישים ימסומם

יוחאי עדיף שתיסתום שכל הרבה אין לך ידוע

מי שמוזר זה אתה… זה בסדר לעוות את דבריה בשביל חשיפה יותר גדולה ופרובוקציה? לא זכור לי שהתקשורת הצילה אותה מהשבי

השמאל על כל שלוחותיו אנשים פשוטים, פקידים בכירים , ובכירים מאוד הם אנשים אכזריים מאוד לכל מי שלא הולך איתם בתלם.

מזל של הימ"ם שיש תקשורת, איך ארנון זמורה הי"ד היה יודע על זה שיש שבויים בלי התקשורת? רק מזה שנלחם מול האוייב פנים אל פנים, ברור שזה לא היה שווה כלום בלי התקשורת…

ברוך ה' שאת איתנו. שמחנו מאוד ששיחררו אותך.

מי זה אשם

אלופה! המשיכי להיות חזקה

תעזבו אותה לנפשה עלוקות מוצצי דם

התקשורת אכזרית תשמרי על עצמך…

אנשי התקשורת הייתי מכנה אותם חמס

נועה את צודקת בכל מילה.אל תשיתי ליבך לכל המלעיזים. העם השפוי איתך.

האם היא לא בשנת אבל על מות אמא שלה

אז מה? היא לא אמרה שהשמיעו לה מוזיקה בשבי או משהו… ;[

התקשורת שקרנית זה ידוע. השם איתך השם יחזק אותך.

בזכות התקשורת יודעים על הזוועות שארעו בשבת הארורה ההיא

התקשורת לא שקרנית. . גם אני הבנתי שהיא הוכתה בכל חלקי גופה. וראיתי את הראיון. העיקר שהיא חזרה בחיים. כל השאר זניח….

כל הכבוד לך נועה
את חזקה

אף אחד לא יכול לשפוט מי שישב בשבי או ישבה בשבי . לכן בבקשה רדו מזה ותנו להם להתאושש אם בכלל. וזה לא רק התקשורת גם אזרחים מכל גווני הקשת .ועדיף כמה שפחות לדבר ולספר בעת הזאת זאת כמובן דעתי

נועה בחורה גיבורה תמשיכי להיות חזקה. ושיהיה לך רק טוב

נו ומה רע שהעולם יחשוב שזה מה שעשו לה!! מי שישמע הם כאלה צדיקים

יש אנשים שהאמת חשובה להם, בלי קשר, שום דבר לא מגמד את מה שהחמאס עשה.

לגמרי! לא הבנתי

עשו לה דברים יותר גרועים מה לא ברור!!!

אידיוט. הבחורה אומרת שזה מה שלא עשו לה.

תלבישו מה שאומרים אתם מעוותים מה שעושים לכל אחד יש מה להגיד איך אתם מעיצים לשפוט אותה תעמידו את עצמכם במקומה תתבישו

יפה מצידך שאת לא מנסה להגביר את השנאה, אפילו שמדובר בפשעים נגד האנושות כי את צריכה לחיות בשלום עם נשמתך. יפה מאד. גם כך היה מספיק כדי לכאוב ואובדן החופש קשה מכל. לא להוסיף עוד עצים למדורה הבוערת ולא לתת מזון לעלוקות.

תקשורת – אותיות שקר רות – שקר עבור – ושקר עובר מיד ליד , מדבר שקר תרחק – לא לשמוע קצת קשה אז צריך להידבק לערוץ 14 ,אומר את האמת , כולם רוצים את החטופים אבל לא כמו בעיסקת שליט שהביאה קציר דמים , העסקה הכי טובה להיכנס בהם עד חור ה , לכל צדיקי אומות העולם שיקחו את כל הערבים מעזה לארופה , אמריקה , קנדה. אוסטרליה והכי קרובים להם מדינות ערב…. והשקט יחזור לקדמותו , עזה תיבנה ותשגשג , הם יוכלו לחזור לבית מלון עזה בתשלום לנופש אחרי בידוק.

תניחו לה.מה נטפלתם אליה.?

שמעתי אותה במפורש אמרה שגזרו את שער ראשה והוכתה.אולי במקום הוכתה התכונה נפגעה.אבל בקשר לשער זה מה שאמרה

מה הקטע שלה להגן על השובים שלה.לא הבנתי. היא לא היתה במנהרות! התקשורת הישראלית היא האוייב שלה למה היא צריכה לתקוף דווקא את הצקשורת לא הבנתי

אבל הסכמת לשתף פעולה עם ביבי שניצל אותך ואת שאר משתתפי ההצגה שלו בסנאט,
והוא זה שלקח עליך קרדיט באותו יום שבת כשחזרת הביתה כאילו הוא החזיר אותך בעצמו,
לא שמת לב שזה ניצול בשביל הצילום שלו איתך לתקשורת???

אז דברייך תורגמו באופן שגוי, למה לחשוב שזה בזדון? למרבה הצער נראה שמשפחת נתניהו משפיעה עלייך ברוחה המרעילה. לולא משפחותיכם והתקשורת בארץ (למעט ערוץ 14 ודומיו), היית נשכחת מלב ונתניהו לא היה עושה דבר למענך ולמען אחינו ואחיותינו החטופים. לטובת הכסא שלו היה נוח שתתפוגגו.

מי אמר לך רז זה
אני יודע ששוחררו מאז עוד חטופים
זה נשמע כמו מה שאמרו בתחילת המלחמה שנתניהו ישחרר רר ימנים
וזה ממש הוצאת דיבה
בושה עד כמה השכל יכול להיות מעות
לא צריך להיות ביביסט כדי להגיד שיש מכונת רעל מעוותת נגד ביבי
לפחות תגידו דברים עם טעם הגיונים

עוד קפלניסט שנכנס לאתר חרדי ומלהג את הגיגיו.
"רק לא ביבי, רק לא ביבי, רק לא ערוץ 14"
קפלניסטים נמאסתם.
אתם מייצגים קומץ מהעם ועושים הרבה רעש עם מעט תמיכה.
חכו לבחירות והביעו את דעתכם בפתק בקלפי כמו כל פשוטי העם.

נועה יקרה
את לא יכולה להיחשף כל הזמן לתקשורת (ראי הצטרפותך לפמליית נתניהו והחיבוקים עם שרה) ולאחר מכן לבוא אליה בטענות. קחי פרק זמן להתאוששות שלא אל מול הזרקורים. זה יעזור לך.

את לא צריכה להצטדק.את התופת שעברת,ועדיין את עוברת,אני לא מאחלת לאיש.תתעסקי בשיקום הנפשי והפיזי שלך.אני מאחלת לך להפגש בקרוב עם בן זוגך במהרה.וכמובן שאיתו כל החטופים. את אישה חזקה וחכמה.אל תתייחסי לרעשי הרקע והרשע.

ממש צדיקים החמאס מה יש לך מגינה עליהם

נעה ארגמני, כל התקשורת היתה מגוייסת לשחרורך, שאמא שלך תזכה לראות אותך, את קורבן של נתניהו וממשלת הדמים שלו. מאחלת לך בריאות טובה, אל תהיה כפוית טובה ללוחמים שעשו הכל כדי לשחרר אותך .

התקשורת ברמת אמינות – אפס.
ראה את הסיפור על הסוכן אלי קופטר.

אולי ארגמני תלך לשקם את חייה (שיהיה לה בהצלחה) ותפסיק להתרוצץ בעולם ולעשות יחסי ציבור לנתניהו? ואבא שלה, הימני, שיפסיק לגזור קופונים עליה. בא להקיא ממנו.

עוד יעוץ או מטפל רגשי אני יודע שיש דרך טיפול וזו הדרך הרווחת לתת לניצול לספר וזה מעצבן שמסלפים דברים בלי קשר להגן או לא

ואי חמודה אני אפילו לא רוצה לחשוב מה עבר עלייך בשבי עם שאר החטופים, תודה לאל שחזרת ומקווה בקרוב שכל החטופים יחזרו בשלום.
אני רק מאחלת לך שתתאוששי מכל המצב שעברת בו והתקשרות היא לא מעניינת היא בכלל לא רלוונטית!

למה נדמה לי שאני שומעת את שרה נתניהו בקולך ארגמני

כי את מדומינת חיה מרעש התקשורת הכללית והפרטית

מה שחשוב נעה היקרה והאהובה שאנחנו העם ימין ושמאל אוהבים אותך וכל כך שמחים שאת איתנו. תקשורת? תקשיבי לשיר של הגדול מכולם אריק אינשטיין "עיתונאי קטן שלי" ותביני.

בסך הכל טעו בתרגום וכבר היא קורבן.

כועסים עלייך בגלל אביך. החיילים חרפו נפשם כדי להוציא אותך בחיים ואבא שלך הודה לביבי. ביבי וילדיו לא מסתכנים אז על מה הוא הודה לו?

ילדה מדהימה ותגובות חסרות רגישות.

נועה אלופה, רואים אותך ומחבקים באהבה רבה, כל כך אמיתית שגם השבי לא יכל לאמת שלך

קורבן לא אוהב שמשנים את דבריו או ממציאים הוא אוהב שמדייקיםם!!!!!! כי הוא עבר את ההתעללות לא אחר

!!רק הקורבן ידייק ויגד אתת האמת הוא היה שם הוא עבר התעללותת כל מה שהקורבן צועק תמיד " אאמת

כמה שפחות לדבר עם התקשורת החולה שלנו העל מסלפים מוציאים מהקשר

התקשורת עושה מאמצים להןציא דברים מהקשרם.

אשכרה "קורבן של התקשורת". עיתונאי פח זבל. במקרה הטוב מסלפים, במקרה הגרוע יותר ממציאים פייק ניוז.

מה דעתכם,כולם,לרדת לה מהחיים??

אני אישית לא הייתי מצטרף למבצע חילוץ כי את לא היית חיילת ולמה אני צריך לסכן את החיים בשבילך
שהבן של נתניהו ילבש מדים

תעזבו אותה בשקט , היא שוחררה , ממקום זוועתי , להרפות ממנה שתנסה לחזור לחייה הקודמים

התקשורת מביאה אסון על העם עבור בצע כסף

ב"ה ניצלת מהחלאות אדם בעזה. אבל תשמרי מהחלאות אדם בתקשורת הם לא פחות אכזריים מחמאס .. שמרי על עצמך ושזה יעבור מליידך הם לא יודעים לתת מנוחה גם

חבל שאת משתפת פעולה עם הביביזם והתקשורת. מרצונך החופשי את עושה זאת, אז…אל תבואי בטענות. עזרתך למחאות בנשבת החטופים תכובד אם תשתתפי במחאות כפי שרוב השבים מהשבי נוהגים. חשבי מדוע היחס אלייך שונה.

כמה רוע ותסכול יש באנשים במיוחד בתקשורת

הצניעי לכת.בשביל מה את מתראיינת מול כל העולם ואישתו???
טפלי בעצמך בלבד והתפללי לחזרתו של אבינתן♡♡♡

אני שמעתי את דבריה של נועה והבנתי את אותה משמעות לגבי זה שהיכו אותה,אז במקרה המסויים הזה,קשה לי להבין מה היא רוצה מהתשקורת

פעם חשבתי שהתקשורת היא השוטר של המדינה, היום אני מבינה שמדובר במהנדסי מוח שקרנים תעמולנים אינטרסנטים שמתחנפים לאנשי כוח ושררה עשירים, ומרוויחים בהתאם

הם עצבנים שאת לא בצד שלהם הרוע נוטף מהם עם ישראל חי

די נו, התשקורת שיקרה?!

אבל הבעיה היא אבא שלך הוא אוהב תקשורת אוהב את ביבי מה תעדי

התקשורת בישראל רובם סיטרא אחרא

התקשורת מחפשת ספינים. אפילו עובדות הם מסלפים.

כתבות חדשות באתר

סוד הניסים הגלויים של ג' תמוז!
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
דרום לבנון: צה"ל תקף מהאוויר רכב חשודים שהיוו איום מיידי על הכוחות
קידוש שם שמים: למעלה מ10000 רכבים השתתפו במחאה למען לומדי התורה
שלוש שנים שעולות עשרות אלפי שקלים
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
דם החרדים הותר: איום בנשק, ניסיון חנק ואלימות רבה כנגד משתתפי מחאת הרכבים
בתום מצוד ממושך: לוחמי דובדבן ושב"כ חיסלו מחבל בכיר בתשתית הנשק במנשה
הבטחתו המרעישה של מרן הגר"ש גלאי שליט"א: "פרנסה, נחת, בריאות ואריכות ימים"
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
סיכול ברצועה: חוסל מחבל שהשתתף בטבח וניסה להקים מחדש את תשתית הטרור
חברי הכנסת בהצהרות לוחמניות ברגעי ההזנק: "די לרדיפת לומדי התורה"
החופש המושלם: למה הנופש של 'קשת טורס' בגודאורי הוא בדיוק מה שהמשפחה שלכם צריכה הקיץ
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
למען לומדי התורה:7,000 רכבי מחאה משבשים את התנועה בצירי התנועה המרכזיים
טרגדיה במולדובה: הרוג ומספר פצועים בתאונת דרכים קטלנית במסע לקברי צדיקים

הכתבות המעניינות ביותר

בדרך לקבר הצדיק: האברך ר' עקיבא ראנד ז"ל נהרג בתאונת דרכים קטלנית במולדובה
מתי ההילולא של בלעם? / דעה
אבל בעולם החסידות: הבדחן והמשמח הנודע ר' בצלאל דים ז"ל הלך לעולמו
כך בני המשפחה יכולים לזהות סימני אזהרה בזמן,לפנות לבדיקה ולהבטיח טיפול מתאים
בהשתתפות ח"כים ובכירי הממשלה - מאות מפעילי מעונות בוועידת חלמי"ש לענף הגיל הרך
למרות תהפוכות ואתגרים: 5,000 נערות השתתפו במעמד אדיר של תורה ואמונה
ח"כ יואב בן צור בכנסת: "הם מפגינים, לא מחבלים. נגד מי אתם נלחמים, נגד אחים שלכם?"
בכפר סבא נערכים לסיום המסכת הגדול בעולם לבני הגיל השלישי
בעקבות דרישת יהדות התורה: כל הצעות החוק הקואליציוניות הוסרו מסדר היום
וואטסאפ

חדש באתר

WhatsApp Image 2026-06-24 at 22.23
בדרך לקבר הצדיק: האברך ר' עקיבא ראנד ז"ל נהרג בתאונת דרכים קטלנית במולדובה
MIDEAST ISRAEL LEBANON
דרום לבנון: צה"ל תקף מהאוויר רכב חשודים שהיוו איום מיידי על הכוחות
.
קידוש שם שמים: למעלה מ10000 רכבים השתתפו במחאה למען לומדי התורה
Tel Aviv skyline
מתי ההילולא של בלעם? / דעה

המיוחדים

צילום מסך 2026-06-18 022446
הרבי מליובאוויטש עצר אותי ושאל שאלה ששינתה את חיי | ראיון מרתק
WhatsApp Image 2026-06-11 at 09.35
בוגרת הפרקליטות יוצאת למלחמה: "המדינה מענישה נשים חרדיות בגלל בעליהן"
WhatsApp Image 2026-06-08 at 10.08
רעידת אדמה משפטית: בוגרת הפרקליטות יוצאת למאבק נגד סנקציות הדיור - ומאיימת בבג"ץ
קיפקעס | פיצוץ השיחות עם צה"ל ומכה קשה לדרייברים
קיפקעס | פיצוץ השיחות עם צה"ל ומכה קשה לדרייברים

גלריות

הכנסת נין האדמו''ר ממכנובקא בעלזא לתלמוד תורה מכנובקא בעלזא בירושלים (9)
מעמד הכנסת נין האדמו"ר ממכנובקא בעלזא לת"ת מכנובקא בעלזא בירושלים
בית שמש הנחת אבן הפינה לתלמוד תורה 'וזאת ליהודה צילום יעקב כהן (19)
בבית שמש הניחו את אבן הפינה לת"ת 'וזאת ליהודה' במעמד רבנים ואישי ציבור
הלווית המקובל הרב רחמיים עטייה צילום דוד ארזני (1)
הלווית המקובל רבי רחמיים עטייה זצ''ל חמיו של הראשל''צ הגר"י יוסף
מסיבת חומש בת''ת מתיקות התורה רחמסטריוקא ב''ב צילום שוקי לרר (20)
מסיבת חומש בת"ת 'מתיקות התורה' רחמסטריוקא בני ברק

עיתוני היום

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – ט' בתמוז ה'תשפ"ו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – ט' בתמוז ה'תשפ"ו

ברוכים הבאים!

לגלישה באתר נקי מפרסומות קופצות ובאנרים, היכנסו באמצעות חשבון הגוגל שלכם.

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
Hide picture