הלילה (בין ראשון לשני) דווח בסוריה על תקיפה ישראלית חסרת תידים בהיקפה במחוז חמה שבמערב המדינה. על פי דיווח בעיתון "הגרדיאן" הבריטי, המבוסס על שני מקורות מודיעיניים אזוריים, אחת המטרות הייתה מתקן מחקר צבאי גדול המשמש לייצור נשק כימי.
המתקן ממוקם בקרבת העיר מיסיאף במרכז מחוז חמה, ולפי הדיווחים פועלים בו מומחים איראנים המעורבים בתהליכי ייצור הנשק. המרכז הסורי לזכויות אדם, ארגון המזוהה עם כוחות האופוזיציה, מסר כי התקיפה בוצעה באמצעות 14 טילים ופגעה בחמישה אתרים השייכים למיליציות בחסות איראן. על פי הדיווח, נהרגו 25 בני אדם ונפצעו עשרות נוספים.
בין ההרוגים: חמישה אזרחים, ארבעה חיילים סורים, שני אנשי חיזבאללה בעלי אזרחות סורית, 11 סורים הפועלים עבור מיליציות איראניות, ושלושה נוספים שזהותם טרם אומתה.
סוכנות הידיעות הרשמית "סאנא" דיווחה שמערכות ההגנה האווירית הופעלו ויירטו חלק מהטילים והכטב"מים. לפי ערוץ אל-מיאדין אותם טילים שוגרו ממטוסי קרב מול שמי חוף בלבנון. לפיכך, קולות פיצוצים נשמעו באזור טרטוס, חמה, חומס ודמשק כתוצאה מהפעלת מערכות ההגנה האווירית.
צה"ל לא הגיב על הדיווחים על התקיפות בסוריה, אך אלו התגברו מאז פרוץ המלחמה בעזה ב-7 באוקטובר. התקיפות מכוונות, לפי הדיווחים, בין היתר נגד כלי נשק איראניים שמיועדים לחיזבאללה. בנוסף לכך, ישראל, לפי הדיווחים, תוקפת גם יעדים של המיליציות השיעיות הפרו-איראניות בסוריה, מערכות הגנה אווירית של צבא אסד וכמה בסיסים סוריים.





















השבח לאל!
כל הכבוד לישראל!
ימח שמם וזכרם של כל אויבנו!
כן ירבה מוות למחבלים!