לוחם צה"ל נפצע אמש באורח קשה במהלך הקרבות בדרום רצועת עזה. הוא פונה לבית החולים ומשפחתו עודכנה.
דובר צה"ל עדכן הבוקר כי "לוחם מילואים מגדוד 846, חטיבת גבעתי, נפצע באורח קשה אמש (ב'), בקרב בדרום רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה".
מוקדם יותר הלילה נשמעה אזעקה במרחב נתיב העשרה שבגבול הרצועה. דובר צה"ל עדכן כי מדובר באזעקת שווא.
אמש חזרו כוחות חטיבה 5 שנלחמו ברצועת עזה במשך חודשים ארוכים במרחב בית חאנון, ח'רבת אח'זעה ומסדרון מרכז הרצועה לאחר שהשלימו את משימת ההגנה על היישובים והקיבוצים בעוטף עזה וטיהור המרחב בימיה הראשונים של הלחימה.
ביממות האחרונות, לוחמי החטיבה השלימו סדרת אימונים ותרגול במרכז לאימוני היבשה (מל"י). הכוחות ביצעו אימונים ותרגילים בלוחמה בשטח פתוח ובנוי והעלו את הכשירות המבצעית לקראת משימתם במרכז הרצועה. בנוסף, הכוחות השלימו היערכות לוגיסטית וקיימו אימוני ניוד, אספקה ומענה רפואי מיידי לקראת הלחימה.




















