במסגרת המאבק הכללי בארגוני הפשע ועבירות הלבנת ההון והשמטת הכנסה משטרת ישראל, יחידת יהלו"ם ברשות המיסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור (רשל"ה) של משרד המשפטים , פועלים נגד בתי-עסק הנותנים שירות פיננסי (צ'יינג'ים) בניגוד לחוק ואשר קיים לגביהם חשד סביר לביצוע עבירות.
בתוך כך פעלו אמש (ראשון) בלשי היאחב״ל והסייבר בלהב 433 ופשטו על הצ'יינג' בשכונת מאה שערים בירושלים, אשר על-פי החשד במקום מתבצעות עבירות מרמה ו/או הלבנת הון באמצעות ארנקים דיגיטליים וקבלת מטבעות קריפטוגרפים.

במהלך הפעילות נעצרו לחקירה 2 חשודים והיום הורה בית משפט השלום על הארכת מעצרם. מעצרו של חשוד אחד הוארך עד ליום חמישי השבוע והחשוד השני עד ליום רביעי.
במסגרת הפעילות נתפס רכוש, כסף מזומן, כסף זר ומטבעות קריפטוגרפים בשווי של למעלה מ 6 מיליון שקלים אשר על-פי החשד התקבלו שלא כדין. החקירה נמשכת.





















על איזה צ'יינג' מדובר ??
מה ציפיתם שיימצא בצ'יינג'? ברור שמזומנים בסכומים גדולים. עדיין לא מדובר באיזה הישג שמצאו סכום גדול במפקדת ארגון טרור.
מאוד מקווה שלא מהאיראנים ….. 🙁