חמאס משתקם: במערכת הביטחון מזהים שארגון הטרור הרצחני 'חמאס' הצליח לשקם את יכולותיו באזור מרכז רצועת עזה, לאחר שצה"ל חדל מלפעול באזור, כך דווח הערב (רביעי) ב'כאן חדשות'.
לפי מקורות ביטחוניים, חמאס מצליח לשוב ולבנות את יכולותיו במהירות לאחר כל פעולה צבאית של צה"ל, לטענת אותם מקורות – בשל היעדר חלופה שלטונית אפקטיבית בשטח.
כזכור, הבוקר נורו ארבעה רקטות בשני מטחים לעבר יישובי העוטף. שניים מהשיגורים יורטו על ידי חיל האוויר, והשניים האחרים נפלו בשטחים פתוחים סמוך לגדר הגבול ליד קיבוץ בארי. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא דווח על נזק.
שעות לאחר הירי, דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי, פרסם הודעת פינוי לתושבי ארבעה בלוקים במרחב אל-מגאזי במרכז הרצועה, והורה להם להתפנות למסדרונות הומניטריים.





















היכן שחמאס השתקם מהר שם החטופים
שימשיכו למסמס את הוראות הדרג המדיני ולא לשלוט בשטח.
חיילים מתים מזה, אתם לא מבינים שזה לא בדיחה?!!