ילד כבן 10 טבע הערב (רביעי) בבריכה הציבורית בשכונת נווה יעקב בירושלים. צוותי הרפואה של מד"א הגיעו למקום וביצעו בו פעולות רפואיות מצילות חיים ולאחר ששב להכרה פינו אותו לבית החולים 'הדסה הר הצופים במצב בינוני כשהוא בהכרה.
ממד"א נמסר: בשעה 18:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ילד שטבע בבריכה ונמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה בשכונת נווה יעקב בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי מציל חיים ופינו לבי"ח הדסה הר הצופים, ילד בן 10 במצב בינוני כשהוא בהכרה.
חובש מד"א דוד לוי סיפר: "הייתי בקרבת מקום כשאנשים במקום שמכירים ויודעים כשאני חובש במד"א קראו לי להגיע לבריכה במהירות עקב ילד שטבע. כשהגעתי לבריכה הילד שכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה.
לאחר ביצוע פעולות רפואיות מצילות חיים הוא חזר להכרה וסבל מקשיי נשימה. המשכנו בהענקת סיוע רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב".




















