ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ ביפר מוזהב, במסגרת מפגש הפסגה המוצלח של השניים בבית הלבן בוושינגטון.
בהודעת לשכת נתניהו נכתב כי "הביפר מסמל את החלטת ראש הממשלה שהובילה למהפך במלחמה ואת נקודת הפתיחה לשבירת רוחו של ארגון הטרור חיזבאללה".
עוד נמסר כי "מבצע אסטרטגי זה מבטא את העוצמה, העליונות הטכנולוגית והתחבולה של מדינת ישראל נגד אויביה".





















נראה לכם שהוא יעז ללחוץ?…