על פי מודל חיזוי מזג האוויר האמריקאי ג'פס (GFC) נראה כי השלג איתנו כדי להשאר: לפי העדכון הערב, השלג יירד גם באזורים הנמוכים של ירושלים, בהם לא נראה שלג במשך שנים.
גם לפי מודל החיזוי איסי (EC) שעד כה היה גרוע מבחינת המשקעים ורק חזה קור גדול, כעת נראה יותר ויותר הכיוון לשלג בירושלים והרי הצפון.
על פי התחזית כרגע, השלג צפוי לרדת משבת ועד ליום שלישי הבא.






















יששששש שלג
אוףףףףףףף שונאאאא שלגגג
רגזני
לא מאמינה עד שלא רואה בעינים את זה יורד
כל פעם מכינים לפני ובסוף אין כלום חיחי
למה להיות קיטנת אמונה?
הבוקר כבר הכל נמס, המודלים נסוגו מהתחזית של אתמול. הקור נשאר, המשקעים פחתו דרמטית
נזק נזק נזק
שלג בירושלים = הפסקות חשמל ארוכות…
יש חתונה לאחותי מה עושים???
שלג בחתונה זה מזכרת הכי טובה לחתונה
זה נקרא הנדסת אקלים
קיצר יש חופש מהעבודה או לא
חחחחחח
ביבי אשם
כל דבר לבן וטהור במדינה מתקבל באהבה
אחלהה אילן שיהיה שבוע חורפי וחם בלב אמן
יהיה הרבה שלג?
אמןןןן
יהיה שלג בבית שמש??
יואווו איזה פלא עצוםם!! בדיוק מיקודם ראיתי סרטון של שלג בירושלים ויהודים שרים בכותל ביוטיוב איזה נססס תודה אבא שבשמיים אני אוהב אותך שאתה ככה מפנק את עמך ישראל ❤️❤️❤️ תכינו טרמיות חברים היידהההה
תתפללו עלינו שירד גם ביבנה
לפי הצפי לא ירד שלג ואם ירד וירדו גשמים לא יתפס
מישהו יודע אם צפוי משהו כמו שהיה לפני 11 שנים?
לא ירד
איןןןןן סיכוי שירד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!