הבוקר, הוזנקו לוחמי האש של תחנת באר שבע לשריפה שפרצה בבית פרטי ביישוב שגב שלום שבנגב.
בהגעת הצוותים לזירה, הבחינו בעשן כבד ובשריפה המתפשטת בקומה הראשונה. לוחמי האש פרצו אל תוך המבנה, כיבו את הלהבות וביצעו אוורור להוצאת העשן הסמיך.
בתום פעולות סריקה נרחבות- לא נמצאו לכודים, מהמקום פונו ארבעה נפגעים במצב קל לדברי כוחות הרפואה במקום.






















שקר גדול שחקנים מתאמיים לשחק בסרטים אחרי שכבינו אפילו עשן אין את הכל הם באו