מקורות לבנוניים לא רשמיים מדווחים על הרוג ושלושה פצועים בתקיפה של צה"ל על דחפור באזור זבקין בדרום לבנון בשעה האחרונה.
עוד דווח מפי מקורות אלו כי רחפן של צה"ל תקף רכב של דייג לבנוני באזור נאקורה בדרום לבנון. הדייג לא נפגע.
דובר צה"ל מסר בתגובה: כלי טיס של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר שני מחבלי חיזבאללה שפעלו בכלי הנדסי במרחב זבקין שבדרום לבנון.
המחבלים הותקפו בעת שניסו לשקם תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה.





















מה חדש פה? ממשלת לבנון החלשה ,לא תצליח למנוע מחיזבאללה להשתקם מתחת לאף שלה,לכן ישראל חייבת
לחסל אותם כדי להגן על ישובי הצפון הבא כמו שנאמר;
הבאלהורגך השכם להורגו.