על פי דיווחים פלסטיניים, שבעה בני אדם נהרגו בתקיפה ישראלית היום (חמישי), שלדבריהם "כוונה נגד התקהלות אזרחים באזור מלון" אל-אמל", במערב העיר עזה.
לפני יומיים דיווחו ברצועה על 29 הרוגים ועוד עשרות פצועים בבית הספר "אבו המיסה" במחנה הפליטים אל-בורייג' במרכז רצועת עזה, שלדבריהם "מאכלס בתוכו עקורים". מצה״ל ושב"כ נמסר בתגובה כי מדובר במתחם במתחם פיקוד ושליטה של חמאס, שהותקף מאחר ששהו בו מחבלים.
בתוך כך, משרד הבריאות בעזה הודיע כי 106 בני אדם נהרגו ברצועה ביממה האחרונה, ו-367 נפצעו. הוא הוסיף כי 52,760 פלסטינים נהרגו ברצועה מפרוץ המלחמה, ו-119,264 נפצעו.





















הלוואי
לא תחיה כל נשמה
בנס פורים הרגו היהודים ביום אחד 75,000 איש. בלי פצצות ופגזים…
כן ירבו הרוגיהם