דובר צה"ל התיר לפרסום כי סמל ישראל נתן רוזנפלד, בן 20 מרעננה, לוחם בגדוד ההנדסה הקרבית 601 בעוצבת "עקבות הברזל" (401), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
בשעות הבוקר, כוח של חטיבה 401 שהה במבנה בג'באליה שבצפון רצועת עזה. בשלב מסוים במהלך הפעילות אירע פיצוץ במבנה – נבדק אם מדובר במטען. כתוצאה מהפיצוץ, לוחם אחד נהרג. הצבא מתחקר את האירוע.
בצה"ל מסרו כי כוחות ההנדסה ממשיכים לפעול לאיתור והשמדת תשתיות טרור בעומק רצועת עזה במסגרת הלחימה מול חמאס והג'יהאד האיסלאמי.
סמל רוזנפלד ז"ל יובא למנוחות בהמשך, ועדכון על מועד הלוויה יימסר על ידי דובר צה"ל ומשפחתו.






















עד מתי?