בכיר ביטחוני בחמאס טען ברשת אל-ג'זירה, כי ארגון הטרור חשף מכשירי האזנה שהושתלו בידי ישראל ברצועה.
לטענת הבכיר, מנגנוני הביטחון של חמאס חשפו מכשירי האזנה וצילום שהושתלו בידי ישראל בעזה, בעזרת משתפי פעולה. רחפני קוואדקופטר רב-תכליתיים שימשו לשתילת המכשירים האלו למטרות ריגול וצבאיות.
על פי הדיווח הזה אחד מהמכשירים שנתפסו היה משדר ומקליט וידאו, שהוסתר בתוך הריסות מבנים באזור חיוני.




















