היום (שני) נפגשו בנצרת מנהיגי רע”ם, חד”ש, תע”ל ובל”ד, והסכימו להמשיך במגעים להקמתה מחדש של הרשימה המשותפת.
בפגישה, שהתנהלה באווירה פתוחה וכנה, נדונו המחלוקות בין המפלגות, והוסכם להמשיך בשיח אינטנסיבי בתקופה הקרובה. המנהיגים הדגישו כי מטרתם היא למנוע את חזרת ממשלת הימין, ולחזק את הכוח הפוליטי ואת יכולת ההשפעה גם בזירה הפרלמנטרית והפוליטית.
המשתתפים ציינו כי ההידברות תתנהל מתוך ראייה כוללת של המציאות המשתנה בחברה הישראלית, ומתוך מענה לצרכים הבוערים של החברה הערבית, בהם המאבק בפשיעה, ההתמודדות עם השלכות המלחמה בעזה, והחתירה לסיום המלחמה ולקידום "פתרון מדיני צודק" לסוגיה הפלסטינית.





















"כינוס לרשעים רע להם ורע לעולם"