המורדים החות'ים מתימן שיגרו הלילה טיל בליסטי לעבר ישראל, בחסדי שמיים הטיל יורט ללא שהופעלו התראות ברחבי ישראל.
בשעה 04:26 עדכן דובר צה"ל כי לפני זמן קצר חיל האוויר יירט טיל אחד ששוגר מתימן, על פי מדיניות, לא הופעלו התרעות.
דובר המורדים החות'ים בתימן, יחיא סריע, הצהיר הבוקר כי המורדים תקפו את שדה התעופה בלוד באמצעות טיל בליסטי היפר סוני מסוג פלסטין 2. סריע ציין כי הדבר גרם למיליוני ישראלים לברוח למקלטים ולהשבתת שדה התעופה.





















כרגיל הערבים מתרברבים על כל כדור שנורה😀😀🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱😀😀
יודע כי התימנים קמצנים אבל עכשיו מסתבר שהם גם שקרנים (תימנים חוטים )