שר הביטחון לשעבר יואב גלנט הגיע למחאה כנגד כיבוש הרצועה בכיכר בתל אביב, וקרא להחזיר את החטופים לפני חיסול החמאס.
"יש לנו 50 חטופים, אזרחים, חיילים, לצערנו חללים. יש לנו חובה עליונה להחזיר את כולם הביתה, את כולם", הבהיר גלנט.
גלנט גם טען כי "הושג חופש פעולה בעזה", והוסיף: "שתי פעולות נוספות שאנחנו חייבים להשיג – להחזיר את החטופים ולהחליף את שלטון חמאס. יש רק דרך אחת על מנת לעמוד במשימה הזאת, ראשית להחזיר את החטופים ולאחר מכן להמשיך לחסל את חמאס. אם נפעל בדרך אחרת – לא יהיה לנו את מי להחזיר הביתה. זו מטרה עליונה שלנו להחזיר את כולם הביתה".





















ואם אחרי "החזרת החטופים" הם יחטפו אוטובוס עם 17 יהודים?
פלא שבמשרת שלו כך נראתה המלחמה. עוד יש לו פתחון פה, לגלנט הזה!
אתה בושה לעם איש בזוי
איך להחזיר? אם מי נעשה עסקה??