מספר צעירים חרדים שאינם לומדים במשך כל היום התראיינו היום (שלישי) בבוקר לחדשות 12, וניסו להסביר מדוע גם חרדי עובד אינו מתאים למסגרת הצבא. כעת דווח כי בצבא שוקלים לעצור את הצעירים שהתראיינו.
על פי גורם באכ"א, גורמים בצה"ל בודקים אפשרות לעצור את הבחורים. כרגע העניין נבדק משפטית, מכיוון שלא קיים בצה"ל מנגנון לחייב גיוס ספציפיים.
אחד מהצעירים הסביר במהלך הריאיון: "הצבא לא באמת רוצה חיילים – הוא רוצה לשנות לי את אורח החיים. גם אם תגייסו אותי בכוח – אהיה חייל רק על הנייר". "אי אפשר להיות חרדי ולהיות בצבא – זה נוגד", הסביר צעיר נוסף. "אם אלך לשם, אישה חרדית לא תרצה להקים איתי בית".





















מי מפחד מהצבא
תמשיכו להתראיין
כולם מאחוריכם
מה יהיה??????????.
מה הצבא רוצה?
שהם ילכו לצבא ולא ימלו את תפקידם שם?
השם ירחם!
ראשית מה אתם מתראיינים למקור ההסתה נגד הציבור החרדי מה נראה לכם יהיה מזה תועלת רק נזק יכול לצאת (גם אם תאמרו דיברי טעם הם יערכו ויורידו את זה) שנית איפה אנחנו חיים מי שמדבר נעצר? אין יותר חופש ביטוי? לחרדי אסור לומר את דעתו? בעצם כמו שלחרדי אסור להפגין כך אסור לו לדבר…
לא רוצים לעצור אותם בגלל דעותיהם אלא בגלל שהם עובדים, אם לא לא הבנת את זה
כמובן כמובן, חסרים חרדים שעובדים.
איפה אנחנו חיים ברוסיה?! אין כאן חופש הביטוי?!
על מה לעצור אותם?! רוצים לסתום לאנשים את הפה!
למה בחורי ישיבות מתראיינים לטלויזיה? זה לא מתאים
למה תתראו