ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, נפגש היום (א') עם רא״ל (במיל׳) גדי איזנקוט.
בהודעת בנט נמסר: "השניים שוחחו על המלחמה בעזה והדחיפות בהשבת החטופים, על ההידרדרות במצבה הבינלאומי של מדינת ישראל ובפעולות ליצירת הנהגה חדשה וטובה לישראל, שתאחד את העם, תבצר את הביטחון ותשקם את המדינה.
עוד מסבירים בסביבת בנט: "פגישה זו הינה בהמשך למספר פגישות שקיימו השניים בשבועות האחרונים וכחלק מתכנית ההיערכות המתואמת להחלפת הממשלה".





















אל תכתבו על בנט "רה"מ לשעבר"
תכתבו בנט, וגם זה יותר מידי
ראש ממששת המנדטים