שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ובכירי משרד האוצר יצאו היום (ראשון) למשלחת כלכלית-מדינית בהודו.
במהלך הביקור יתקיימו שורה של שיתופי פעולה כלכליים בין המדינות לפתיחת הדלת להעמקת היחסים הכלכליים והרחבת ההשקעות ההדדיות. בכירי משרד האוצר המשתתפים במשלחת: מנכ"ל המשרד אילן רום, הכלכלן הראשי שמואל אברמזון, החשב הכללי יהלי רוטנברג וראש הרשות לניירות ערך ספי זינגר.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יפגש עם שרים ובכירי ממשל הודים, ועם נציגי התעשייה והקהילה העסקית בהודו, ויקיים מפגש מיוחד עם נציגי הקהילה היהודית במדינה.
במקביל, שר החוץ גדעון סער ייצא מחר בבוקר (ב׳) לביקור מדיני בן יומיים בהונגריה ובקרואטיה. במסגרת הביקור יקיים השר פגישה עם שר החוץ של הונגריה פטר סיירטו.
לאחר מכן ביום שלישי סער יערוך ביקור מדיני בקרואטיה, במהלכו ייפגש עם ראש הממשלה אנדריי פלנקוביץ', שר החוץ גורדן גרליץ' ראדמן ויו״ר הפרלמנט גורדן יאנדרוקוביץ׳. השר סער גם יקיים מפגש עם הקהילה היהודיות בזאגרב, וכן יבקר באנדרטה לזכר קורבנות השואה ומשטר אוסטשה.
במהלך הביקור המדיני יקיים השר סער גם פגישות עם נשיא מונטנגרו יאקוב מילטוביץ' ושרת החוץ של רומניה לומיניטה אודובסקו.




















