ראש הממשלה בנימין נתניהו חזר בנאום שנשא בשגרירות ארה"ב בישראל על הטענה כי אחרי הפיגוע אתמול בירושלים ונפילת ארבעת הלוחמים בעזה הוא הנחה את כוחות הביטחון להיערך לסיכול הנהגת חמאס.
נתניהו גם רמז להצלחת המבצע ואמר: "הכוחות ביצעו את המשימה באופן מיטבי ומדויק שמרשים את כל העולם".
הוא הוסיף: "יש לנו הישגים גדולים אבל אנחנו רוצים לסיים את המערכה במקום שהתחילה – בעזה. המלחמה יכולה להסתיים מיד משום שאנחנו כבר נקטנו פעולה, קיבלנו את העקרונות שהציב הנשיא טראמפ לסיום המלחמה".
לדבריו, "המרצחים שתקפנו היום הם אלה שיזמו, ארגנו, שילחו וגם חגגו את הטבח הנורא של 7 באוקטובר. הם חגגו, אגב, באותו מקום שבו פגשנו אותם היום. אמרתי שאיש ממבצעי הטבח לא ינוקה, וכראש ממשלת ישראל אני פועל לקיים את ההבטחה הזאת".





















נהרגו או לו נהרגו?
אתם לא ברורים יוואו
הוא יזכר בשורה אחת עם גדולי פושעי האנושות בעת החדשה
אידיוט ובוגד תתבייש על מה שכתבת